Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا ..
سلام خسته نباشید میخواستم بگم پسرم یازده ماهه هست میتونم بادام و گردو آسیاب شده رو با پوره میوه مثل موز یا سیب بهش بدم؟ چون با شیر گاو حساسیت داره نمیتونم با شیر بدم بهش .با تشکر .
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- شکم درد نوزاد۱۵روزه
با سلام وخسته نباشید،پسرمن۱۵روزه دیشب تا حالا شکمش کار نکرده خیلی هم بخودش فشار میاره،دلپیچ هم داره،گربه میکنه و نمیخوابه،توصیه تون چیه آقای دکتر
- مدفوع نکردن نوزاد
بچه من۳۷ آذرشهر و الان۱۱ روز که مدفوع نکرده با شیر خودمم تغذیه میشه میشه راهنمایی کنید خیلی ناراحتم
- سرفه و گرفتگی حلق و بینی نوزاد ۵ ماهه
سرفه میکنه بی قراری هاش زیاد شده موقع تنفس هم سینه اش خور خور میکند چی کار باید بکنیم
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- استفراغ بعد از واکسن ۶ ماهگی
باسلام کودک من بعد از تزریق واکسن ۶ ماهگی همش بالا میاره میخواستم بدونم طبیعیه باید چکار بکنم ممنون
- واکسن شش ماهگی
سلام بعد از واکسن شش ماهگی استفراغ کردن طبیعی است؟؟؟
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- سرماخوردگی نوزاد ۵ماهه
نوزاد ۵ماهه سرماخوردگی خلطی شدن سینه آیا بعد ۳روز میشه حمامش کرد دارو آزیترو استفاده میکنه
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- لرزیدن
سلام اقای دکتروقت شمابخیر ی سوال داشتم پسرم۹ماهشه هردفع قبلن ک دستشویی میکرد یادستشویی داشت میلرزید یجوری انگار سردش بشع الان حس میکنم بیشترشد مشگلی داره؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام آقای دکتر .پسرم ۵ ماهشه زیاد سرفه میکنه ..دماغشم به شدت کیپ شده ..چه شربتی برای سرفه بهش بدم
- سوپ دادن
سلام خسته نباشین ممنون از جواب هاتون به سوالهای مکررمون .میتونیم تو سوپ بچه هفت و خورده ی قلم گوسفند استفاده کنیم بجا مرغ؟
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
سلام اقای دکتر دخترم نارس بوده۳۳هفته دنیااومده بهش شیرخشکپرهابتامیل میدم شربت زینکگلوکونات دکترنوشته ۵سی سی بهش بدم نمیخوره پس میاره میتونم توی شیرخشکش بریزم یانه هم توی خواب هم موقع شیرخوردن خیلی خودشوکش وقوس میده علتش چیه
- شیربالا اوردن
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- بچم لبش قهوه ای شده
سلام خسته نباشید میگم بچم 39روزشه دوروزه میبینم لبش قهوه ای شده ینی چشه مشکلیه؟
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده

