Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وعرض ادب عذرخواهم دخترم دوماه ونیم هست سرماخورده،خلط سینه وسرفه داره،پزشک داروخانه بهش شربت سرماخوردگی کودکان(پدی کلد)،و آموکسی کلاو تجویز کرده،له نظرتون این دارو ها مخصوصه شربت سرماخوردگی برای نوزادم مناسب است؟باتشکر فراوان
- کارنکردن شکم نوزاد
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- کاغذ
سلام دخترم امروز یه تیکه خیلی کوچیک کاغذ اسباب بازیش را خورده، نگرانم ، میشه راهنماییم کنید ؟
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه
- سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
- عفونت ادراری
دخترم 40روزش ادرارش دو سه روزه کم شده حتی دیشب تا صبح پوشکش خشک بوده دلیل چی میتونه باشه تب و چیزای دیگم نداره
- عدم تحمل لاکتوز وحساسیت ب لبنیات وشیر خشک مناسب
سلام.پسر من ۳ماهونیمشه حساسیت ب لبنیات داره و عدم تحمل لاکتوز داره .شیر خودمو میخوره و همش شکمش کار میکرد واسهال بود ازمایش داد گفتن اتهاب روده داره بهش میلکازیم دادن چن روز بهتر شد ولی دوباره اسهال شد بهش شیر خشک نان آ ال۱۱۰ دادن روزی ۴ بارب همراه شیر خودم و قطره میلکازی الان پسرم دل درد داره ایا طبیعیه؟؟
- نگاه کردن نوزاد به تلویزیون
سلام. نوزاد من ۴ ماه و ۴ روزه است. میخواستم بدونم تلویزیون نگاه کردن برایش مشکلی ایجاد میکند اگه برنامه کودک نگاه کنه چی میشه آقای دکتر؟
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- دل دردنوزاد
سلام برای دل درد نوزاد دوماهه میشه عرق نعنا داد
- وزن نوزاد
سلام.ببخشید دکتر دخترم نه ماه دارد با وزن تولد ۲۹۰۰الان هفت کیلو است. آیا به خاطر کمبود وزنش اگر زینک بخورد خوب است؟شیر خودم راهم می خورد برای وزن گیری بهتر چه به او بدهم؟می توانم شیر خشک یا سرلاک هم بدهم؟
- مصرف دارو در شیردهی
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسری دارم دوماهشه بعضی موقع ها خیلی گریه می کنه استامنیفون بدم ضرری نداره چقد بدم
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. بچه ای که به پروتئین گاوی آلرژی داره بعد از یکسالگی بازهم باید شیرخشک آلرژیک بدیم بهش؟ فعلا آپتامیل پپتی میخوره. شماره ۲

