Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بدخوابی
سلام اقای دکتر بچم 7ماهشه الان دوشبه شب بیدار میشه و یکسره گریه میکنه تا دوسه ساعت بیدار میمونه بعد میخوابه فقط شب . میخواستم بپرسم دارویی تجویز نمیشه که شبها آروم بخوابه؟
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- قطره بینی
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده 9ماهشه بعدازظهر دکترش میاد ولی یهو بینیش گرفته و خیلی بی تابی میکنه چه قطره بینی بریزم ؟
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر من به دخترم شبا ک گرسنه اش میشه یا صبح ها تو خواب تو شیشه شیر_ شیر پاستوریزه میدم ایا شیر باید جوشیده شده باشه هردفعه یا از قبل ک جوشیده کافیه و فقط ی بار گرم شه دخترم ۲سالو ۸ ماهشه ممنون از توضیحاتتون
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- سلام وقت شما بخیر
- مای بیبی تاریخ گذشته
سلام خسته نباشید اقای دکتر ما یک مای بیبی خریدیم تاریخ ندارد چطور بفهمیم تاریخ آن گذشته یا هنوز مانده به تاریخش
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر. پسر سیزده ماهه دارم. چهار تا دندون داره فقط. تو روز و موقع بیداری دو تا دندون بالا رو به دندونای پایین میسابونا و همش دندوناشو صدا میده. اما شب و تو خواب اینکارو نمیکنه. این طبیعیه؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- بثورات پوستی
سلام وقت بخیر، پسرم ۹ ساله است و بثورات روی پوست بدنش به جز سر بوجود آمده. تا دیروز قرص آزیترومایسین ۲۵۰ روزی یک عدد و قرص کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت برای درمان التهاب لوزه مصرف کرده. در حال حاضر امکان مراجعه به پزشک ندارم. قابل تشخیص نیست که کهیر است یا بیماری واگیردار.لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون از لطف شما
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- خواهر زاده من 24 روزش هست دور ناخونش تیره هست رنگش میخواستم ببینم علتش چیست
- خون امدن نوک سینه نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه چند روزه پیش از نوک سینه سمت چپش یه لکه خون دیدم دلیلش چیه ممنون
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- سلام آقای دکتر. پیر من گلودرد و آبریزش بینی داشت .دکتر عمومی براش قرص آزیترومایسین ۲۵۰ تجویز کرده.ایا قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک دوازده ساله قابل استفاده است؟
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- سلام پسر من ۱ سالشه اصلا غذا نمیخوره هرکاری میکنم ولی نمیخوره وزنش پایینه
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد

