Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- مصرف دو شربت کتوتیفن و دیفن هیدرامین
سلام. ایا مصرف دو شربت زادیتن و دیفن هیدرامین باهم به فاصله ۴ ساعت از هم برای نوزاد ۱۵ ماهه( به اندازه یک سی سی) خطرناکه؟ خانومم داره دیوانه میشه( میگه قبلا شنیده بودم خطرناکه)
- وزن
سلام وزن پسر ۳ ماه و نیمم ۷ کیلو و زمان به دنیا امدنش ۳ کیلو ۸۰۰ . ایا نرماله
- شیرخشک
دخترمن 4ماه 12روزاست سیرنمیشه شیرخودم میدادم الان شیرخشک گرفتیم اسمش نان هست شیرخودمم میدم آیا این شیرخشک خوبه میگن سنگینه
- کار نکردن شکم نوزاد ۲۵ روزه
سلام نوزاد 25 روزه دختر بازم خیلی کش و قوس پیدا به خودش و 12 ساعته که شانس کار نکرده ش با شیر خودم تغذیه میشه؟
با شیر خودم تغذیه میشه و 12 ساعته که شکمش کار نکرده خیلی پیچ و قوس به خودش میده و قرمز میشه چه کار کنم؟
- قد و وزن نوزاد ٤ ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ٤ ماهگي يعني ٤ ماه تمام قدش ٥٨ و وزنش ٦/٥ كيلو شد تولد قدش ٤٧ و وزنش ٢/٦٦٠ بود بنظر شما قدش نرمال و خوبه؟كم رشد نكرده ؟براي بهتر شدن قدش چه بايد كرد
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- عفونت گوارشی
سلام دخترم سه ماه و ۲۴روزشه و رفلاکس داره و امپرازول مصرف میکنه چند وقته مدفوعش ژله ای شده آزمایش ادرارو مدفوع دادیم آزمایش ادرار خوب بوده اما مدفوعpus cell :3_4 هست و دخترم موقع خواب خیلی ناارومه و در روز یکی دوبار شیر غلیظ بالا میاره و اشتهاش کمه میخواستم بپرسم آیا نیازی هست دارویی مصرف کنه و اینکه بالا آوردن غلیظ به خاطر چی میتونه باشه؟ایا باید غذای کمکی را از ۵ماهگی شروع کنم؟
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر من دیروز پایان ۶ماهگی بچم بود و امروز یعنی شب ساعت ۸شب بهش قطره آهن دادم میگن روز از صبح تا ظهر بدم بهتره میخوام بدونم من چون امشب دادم دوباره فردا میتونم صبح بدم یا ظهر؟مشکلی پیش نمیاد؟
- سرفه
باسلام خدمت آقای دکتر یه دختر۹ماهه دارم فقط صبح سرفه میکنه که ازخواب بلندمیشه دکترم بردم شربت دکسترومتورفان باسالبوتامول نوشت یه مدت خوب شددوباره سرفه می کنه شماره پیشنهادی داریدممنون میشم
- چشم نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن ۵ ماهشه و از اولی ک بدنیا امد چشم سمت راستش از چپ کوچک تر هست، وقتی با دقت نگاه کنیم متوجه کوچکی چشم میشیم، بیناییش هم خداروشکر خوبه چون وقتی دستمو جلوش تکون میدم با چشم هاش همراهی میکنه یا وقتی کسی از جلوش رد شه خوب با نگاهش دنبالش میکنه اما میترسم مشکلی باشه و اینکه از نظر ظاهری در بزرگسالی مورد تمسخر قرار بگیره راه حلش چیه؟؟؟ ممنون از زحمات شما
- بی اشتهای کودک هفت ماهه
بچه ان هفت ماهشه اوایل غذای کمکی بهش میدادم خوب میخورد ولی الان نمیخوره چیکار کنم شربت اشتهاور چی خوبه بدم بهش؟
- در مورد نوزاد
نوزاد سه ماهم مدفوعش آبکی شده

