Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرهفت ساله ام سرماخورده ازروز تاسوعا ۵باردکتربردم ولی همش خلط داره سینشه وسرفه میکنه لطفا راهنمایی کنین
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
سلام وقتتان بخیر کودک من ۱ سالشه دو هفته ای میشه روی دوتا انگشت اشاره دستش حالت خشکی ترک خورده دیرم دکتر نبردم و چون مشکل آلرژی داره از لبتیاتدو گوشت پرهیز هست میتونه بخاطر کمبود ویتامین و کلسیم باشه ؟
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه
- سرفه خلطی
سلام عرض ادب وخسته نباشید اقای دکتر پسرم۱۶ماعشه ده روز پیش مریض شد ازیترو خورد سه روز الان سرفهای خلطی داره وانگار گلوش خلطی موقع نفس گشیدم خرخر میکنه چی واسش تجویز میکنی واینکه ده روزه چیزی نمیخوره خیلی کم اشتهاشدهدشاید به زور در روز یه تخم مرغ بخوره
- سلام اقای دکتردخترم دوسالشه وابریزش بینی شدید داره دکترم بردمش خوب نشده ابریزشش سبزرنگه علت چیه
- سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بایدبهش بدم ۱۹کیلووزنشه
سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه ۱۹کیلووزن داره چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه است یکماه قبل بردم دکتر بهش شربت کوتریماکسازول داد دوره مصرفش تموم شد دوباره بعداز چهار روز سرفه شدید میکرد بردم دکتر دوباره براش شربت کو اموکسی کلاو دادهر دوازده ساعت ۴سی سی تا امروز ۵روز استفاده کرده حالا دور مقعدش والت تناسلی جوش زده نگرانشم چکار کنم الان شربت رو قطع کنم یا ادامه بدم چون هنوز پنج روز دیگه از دوره درمانش مونده
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- تجویز مقدار دارو
سلام، با تجویز پزشک برای سرماخوردگی و تب پسرم که ۸ سال و وزنش ۲۳ کیلو شربت سیفکسیم تجویز شده ولی گفتن هر ۸ ساعت ۵ سی سی آیا این مقدار کافیه؟؟
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- یبوست
سلام دخترم ۱۹ماهش شیر خشک ببلاگ تقریبا ۱سال پسش دادم ک اسهال شد دکتر براش نان نوشت الان چندمیت بدجور اذیت میشه نمیتونه مدفوع کنه شیر خشک نان اینجوریش میگنه چه شیر خشکی مناسب براش لطفا راهنمایی کنید

