Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- شربت اشتها آور
سلام دکتر شربت اشتها آور زینک سولفات را تا چه مدت میتوان استفاده کرد دختر من شربت رو که میخورهه غذاشو میخوره کمو بیش ولی قطع میکنم اشتها نداره انگار وابسته شربت شده باسه آیا ضرر نداره یکی دوجا از مشاورین تغذیه شنیدم شربتای استها آور خوب نیس بلغ زودرس میاره و عوارض دیگه ممنون میشم شما راهنماییم کنید دخترم دوازده ماه کامله یکساله شده
- استفراغ
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه و دوازده روژه دارم. یک هفته ای میشه وقتی دستشو داخل دهانش میبره استفراغ میکنه یکی هم وقتی قطره ی آد میدم جون از طعمش بدش میاد استفراغ میکنه. آیا بحث رفلاکس مطرح میشه برای نوزادم؟
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- 1400
سلام آقای دکتر پسرم36هفته دنیااومدونارس بودنه روز بستری وباحال خوب مرخص شدالان هفت ماه نه روزه است الان در حال حاضر به روی شکم وبرعکس غلت میزندوتازه دوروزه که به عقب یا به اطراف خودش میکشه وخیلی کوتاه باکمک دستاش اگر زبه حالت نشسته بزارمش میشینه آیااینکه خودش نمیشینه وچهاردست وپا نمیره نرمال است واینکه اگر من کمکش نکنم نمیشینه امابازی وغذاخوردنش خوبه آیانرمال است
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه
- واکسن یک سالگی
پسرم بعد از دو هفته تزریق واکسن یک سالگی دچار سرفه خلط دار شده و الان دو روزه ادامه داره اماکن داره از عوارض واکسن باشه یا دکتر ببرم هیچ علائمی جز سرفه ندارع یا در منزل قطره پلارژین کیدز بدم
- ادرار کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه موقع عوض کردن پوشک ادرار کوچیکش ریخت روسرو چشمو دهنش خطرناک یانه؟ البته سریع بااب شستم صورتشو ولی حس میکنم هم تودهنش رفت یکمی هم چشمش
- سرما خوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه خس خس سینه داره و سرفه میکنه یه خورده آبریزش بینی داره تب نداره بهش شربت ستادین دی بدم؟ امکان داره بخاطر حساسیت به مواد غذایی باشه؟
- دولیکو سفال
با سلام خدمت اقای دکتر ایا دولیکو سفال برای نوزاد ۱ ماه قابل درمان است
- نغذا نخوردن نوزاد ۷ماهه
نوزاد ۷ ماهه ام دو سه روزه که بی اشتها شده وفقط ۴ یا۵ قاشق مرباخوری آب سوپ میخوره و دستاشو خیلی داخل دهنش میکنه و گاز میگیره آیا علتش لثه هاشه یا مورد دیگری دار؟؟
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- زردی
- کبودی زیرچشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه زیر چشمش کبوده و پف داره خوابش اصلا خوب نیست۔۔۔ کم میخوابه۔۔۔ز چشماش موقع گریه کردن اشک میاد۔۔ علت کبودی و پف زیر چشماشو میخاستم بدونمشیرخشک میخوره با شیر مادر نفخ شکمشم زیاده۔۔
- غذای کمکی
سلام ،میتونیم واسه نوزاد 8 ماهه ،با گوشت چرخکرده ( گاو یا گوساله ) سوپ تهیه کنیم ؟؟ مرسی
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- شوربودن تعریق نوزاد
باسلام ببخشید من نوزاد ۱۱ماه دارم که به تازگی متوجه شدم عرق پسرم شور هستش وقتی توی اینترنت سرچ کردم مطالبی درمورد بیماریcfخوندم که خیلی نگرانم کرد وچونکه الان در اهواز شرایط کرونا خیلی وخیم شده نمیتونم بچمو بیرون ببرم برای همین میخواستم بدونم الان چیکار باید کرد راهی وجود داره که بدون آزمایش متوجه سلامتی پسرم بشم

