Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چنگ زدن
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر قبلا هم ازتون در مورد لنف پشت سر نوزاد هفت ماهه سوال کردم (بعد از واکسن چهار ماهگی یه سرماخوردگی گرفت) گفتید خودش برطرف میشه الان یه دونه دیگه پشت گردنشه البته نمیدونم اونم از اول داشته یا من متوجه نشدم دوسه ماهه برطرف نشدن استرس دارم تو رو خدا راهنمایی کنید کاشکی آنلاین هم ویزیت میکردید
- خس خس
با سلام علت اینکه نوزاد چهار ماهه بعد از خوردن شیر یا قطره خس خس میکنه سینش از چیه؟ آیا علایم رفلاکسه؟
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهشه دوباربردمش دکترخس خس سینه داره colicaid30بهش میدم منظورم کولیکیدهست قبلاسرماخوردشربت ازیتروبرای گلوش وسرفه بهش دادم خوب نشدالان فقط با5قطره شربت کتوتیفن 12 ساعت یبارسرفشوباخس خسش برطرف میشه ولی ازاینترنت پرسیدم میگن نمیشه زیرشش ماه بدی اشکال نداره بهش بدم دکترش نیست که ازش سوال کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرمزی گونه نوزاد 7ماهه
چه پمادی میتونم براش استفاده کنم
- ریفلاکس
سلام دکترقطره دایمتیکون برای ربفلاکس خوبه؟واینکه پسرمن۸ماهشه چه موقع وچه اندازه بهش بدم؟
- خوراکی مجاز
سلام.پسرم ۱۰ماهش تمام شده میخواستم بدونم ازین ماه چه خوراکی هایی اضافه میشه به هرم غذاییش و تینکه گوجه فرنگی و پرتقال از کی مجازه؟
- زردی نوزاد
سلام .یه نوزاد1ماه و سه روزه داریم. از روز ۵ تولد زردی گرفت ازمایش دادیم جوابش ۱۲.۱ بود بعد بردم دکتر قطره داد گفت اگه بیشتر شد قطره بدم بیشتر شد و قطره دادم بعد باز بردم پیش دکتر گفت که دیگه قطره ندم و الان ۱ ماهه شده باز زرد شده تویی چشماشو صورتش گردنش روییسینش و شکمش لطفا راهنمایی کنید ممنون خیلی میترسم
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
باسلام.نوزاد۷ماهه ۳روز است سرما خورده وآبریزش بینی وخسخس سینه دارد.سرفه وخلط دارد.روز اول دکتر بردم .آیا نیاز هست بیمارستان ببرم
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختر ۱۰ ماهه دارم، هنگام تولد ۳۵۰۰گرم، ۴۸ سانت قد و دور سر ۳۴سانت داشت ولی الان وزن ۸۶۰۰گرم، ۷۴سانت قد و دور سر ۴۳.۲ دارد، وزن و قد طبق نموداره اما دور سر ۴۳.۲ ساخته که طبق نمودار یک سانت کمتره، ماه پیش هم ۴۳ سانت بود، این موضوع نگرانم کرده،لطفا بفرمایید برای رسیدن به رشد نرمال طبق نمودار چکار کنم؟
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر کرم بین نوزادی دارم که پنج روز است که وارد هفت ماهگی شده است وبه قطره ی آهن ومولتی ویتامین حساسیت دارد وخسخس سینه پیدا میکند آیا شما میتوانید قطره ای را به من معرفی کنید که حاوی آهن ومولتی ویتامین باشد وبا فرزند من سازگار باشد؟
- گرفتگی صدا نوزاد ده ماهه
با سلام و ادب.علایم شامل عطسه و سرفه است ابریزش ندارد. کودک پسر ده ماهه ای است با وزن 10 کیلوست. لطفا راهنمایی بفرمایید
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- شربت گریپ میکسچر
سلام.تاچندماهگی مجازیم ک به نوزادشربت گریپ میکسچربدهیم؟نوزاد8 ماهه ای دارم که روزی دوباربرای جلوگیری ازاذیت شدن یادل دردبه اوگریپ میکسچرمیدهم.آیااشکال دارد؟؟
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- تغزیه نوزادنارس
سلام خسته نباشید ذختره من الان 23روزشه تاریخ تولدش18خرداد98 بوده توی بارداری وقتی سونودادم گفت دخترم توی 30هفته است یعنی وزنش ورشدش اندازه ای بچه ای 30هفته است وشکمش ث9هفته است اماتاریخ بارداری خودم 34هفته بود وگفتن که کیسه ای آبش داره کم میشه اما هیچ آبریزشی نداشتم وبه دستورپزشک 10روز قبل زایمان برام 6تاآمپول بتا توی دوروز زدن وبعد10روز دوباره سونودادم گفتن خونرسانی به جنین قطع شده وبایدسریع ختم بارداری بدن و دخترم به دنیااومد باوزن 1500و12روز توی ان ای سیو بستری شد و باوزن1520مرخص شد الان 10روزی میشه اوردمش خونه و به دستورپزشکش بهش شیرپری نان دادن کناره شیرخودم دورزه پیش که براوزن گیری بردمش دکترگفته اضافه وزنش زیادنبوده 1800وزنش شده ازاون روز تاالان شکمش اصلا کارنکرده دکترش قرص فولیک اسیدداده که 1/4بهش بدم توی اب بخوره انگار ازوقتی قرص روخورده شکمش کارنمیکنه و باکلی فشاروزور زدن ودردکشیدن به صورت خوردخوردمدفوع میکنه پیش یه فوق تخصص اطفال بردمش گفت بهش شیره سوپرامیل بده اما من شنیدم این شیربرای نوزادان نارس نیست حالا نمیدونم چیکارکنم کدوم شیررو بدم بهتره البته بگم که فوق تخصصش گفت بهش دوقاشق چای خوری اب حوشیده سردشده بده بعدباگوش پاکن چرب مقعدشو چرب کن که کردم و شکمش مثل سابق خوب کارکرد الان فقط مشکلم نوع شیرخشکیه که گفتن الان سوپرامیل بدم مشکلی نداره؟
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال

