Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
باسلام. پسر من هفت ماه و نیمه است. چند روزی شکمش سفت و سیاه کار میکند، نمیتواند خوب مدفوع کند و فقط کمی مدفوع میکند.چکار کنم؟
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- لیپوزوفر
سلام اقای دگتر قطره لیپوزوفر رامیشه با آب قاطی کرد و به بچه داد؟
- سرفه های خشک
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال وپنج ماهشه وسرما خورده وعطسه وابریزش داره وسرفه های خشک زیاد می کنه شربت پدی کاف وشربت کوریزان سرماخوردگی سیترزین دادم خوب نشد چیکارکنم تا عطسه وآبریزش وسرفه هاش قطع بشه خیلی ممنون وسپاسگزارم راهنماییم کنید
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- شیر نخوردن و عدم وزن گیری
سلام کودک 14 ماهه دارم از یکسالگی خود ب خود از خوردن شیرم امتناع کرد و الان دچارکمبود وزن هست حدود 8.700 وزن دارد لطفا مرا راهنمایی کنید
- مدفوع سبز نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم الان 5ماهشه شیر خشکی هم هست مدفوعش سبز رنگ با تکه های سفید داخلشه دلیلش چی میتونه باشه
- نوزاد
سلام.پسرم باوزن تولد۳کیلو وقد۴۸درچهارماهگی وزنش ۶۶۰۰وقد۶۶ است.باتوجه به اینکه زیاد خوب وزن نگرفته است ایامیتوانم غذای کمی راشروع کنم؟
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- رب گوجه
باسلام وخسته نباشید من نوزاد م تازه رفته تو ده ماهگی میتونم داخل غذاش از رب گوجه که خودم داخل خونه درستش کردم داخل غذاش استفاده کنم ممنون
- اکسپکتورانت
سلام پسر۶ ساله دارم سرفه خلطی میکنه بعضی اوقات شربت اکسپکتورانت خوبه؟
- اندازه دوز مصرف داروی هرموونی برای 11سال
اندازه دوزمصرف آمپول هرومون برای 11سال
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- مصرف دو عدد قرص ویتامین دی ۵۰۰۰۰ با هم درکودک چهار ساله را چه کنیم
- کرونا
سلام دختر ۲/۲ ماهه ام کرونا گزفته ریه ها درگیره اکسیژن ۹۲ دکتر طب کودکان امام خمینی کوآموکسی ملاو دادن بعد از ۷ نوبت مصرف رپز به ردز بدتر شد و ببرون رویی شدید و سوختگی پا شد رفتم دوباره قطع کردن الان آزیترومایسین دادن میترسم باز بیرون رویی شروع بشه با او آر اس کمی کنتر شده هر چند که جز شیر ده روزه چیزی نخورده بی اشتهای شدید،چیکار کنم آزیترو بدم ؟
- فاواسیم
- دندون
سلام به دختر ده ماهم قطره میم میدم و بعد اون اب میدمو با یه دستمال پاکش میکنم ولی دندوناش سیاه شدن توروخدا بگید چیکار کنم

