Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- عطسه
سلام دکترعزیز؛پسر۲سال و ۱۰ماهه دارم که کمتر از ۷۲ساعت طب کرد و الان ۵روز از آخرین باری که تب کرده میگذره کاملا خوب بود ولی امشب دوباره عطسه میکنه باید چکارکنم؟
- شربت تقویتی
سلام خسته نباشید کودک یک سال وپنج ماه دارم که پنج ماهگی گفتن کم خون و زن گیریش خوب نیست میخوام بهش شربت فولوگلوبین بدم باید آهن ایرانی رو هم بدم یا نه؟
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- استفاده از شربت سفکسیم
سلام خسته نباشیندخترم ۳ سالشه یک روز تب داشت امروزم گلوش ی کوچولو التهاب داره و میگه درد میکنه نیاز ب شربت سفکسیم هست ؟ اگر هست چند سی سی باید بهش بدم ممنون
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- سرفه
سلام پسرم ۷ساله دارم مدت سه هفته است که سرفه میکند دو بار دکتر بردیم ولی خوب نشده وسرفه می کند شربتهای که تجویزشده سالبوتامول پدیکاف ومنتول وفا آموکسی بی دی وقرص جوشان موستیل۶۰۰
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- واکسن آنفلانزا
سلام ایا واکسن آنفلانزا برای کودک 18ماهه تزریق بشه بهتره یا نه و اصلا ضرر نداره براش ،واگر دو بار باید تزریق بشه نصف دیگه واکسن چطور نگهداری بشه تا زمان تزریق ممنونم
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- مقدار مناسب سفکسیم برای کودک ۱ سال و ۷ ماه با وزن ۹ کیلو و نیم چقدر است؟
- سینوزیت
دختر۵ ساله من دچار سینوزیت شده حدودا ۲۰ روزه و به فارمنتین، مقاومت نشون داد ،دوتا شیشه مصرف کرد ،الان دکتر قرص فارینات ۲۵۰ نوشته ، بچه بدتر شده ،خودم میخوام سفکسیم بهش بدم با توجه به وزنش هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی ، اشکالی نداره ؟
- وزن کودک 5سال ونیمه
سلام پسرم 5سال ونیم داره با وزن نزدیک 34 کیلو، وزن نرمال تو این سن چقدر باید باشه بالاتنه مخصوصا سینه هاش بزرگن به چه علت اینجور شده؟ میترسم دچار مشکل بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- در مورد پایین آوردن تب کودک
سلام من پسرم دو روزه تب داره شربت استامینوفن بهش می دهم ولی فایده ای در پایین اوردن تبش نداشته پسر من ۴ سالش است می خواستم بپرسم شیاف استامینوفن ۱۲۵ خوبه بگیرم و استفاده کنم

