Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- ورم پشت گردن
با سلام و خسته نباشید مدتیه متوجه ورمی کوچک که زیر دست حرکت میکند در دو طرف چپ و راست پشت گردن دختر ۷ ساله ام شده ام آیا جای نگرانی هست یا خیر ؟
- زردی کف پاکودک سه ساله
سلام دکتردخترم سه سال سه ماهه زردشدن کف پا دستش من نگران کرده لطفامن راهنمایی کنیدچیکارکنم چی بایدبهش بدم خوب سه آزمایش داره ایا؟
- زخم شدن نوک سینه ها و ورم هردو سینه
الان چند روزه سینه های پسرم 4سال و نیم داره ورم کرده و نوکش رفته داخل و زخم شده خاستم بپریم که این مشکلخاصی داره باید چکار کنم
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- جوش سرسفید،با ترشح الت پسر بچه
پسر بچه ۲ ساله دارم که چند روز متوجه دمل یا جوش سر سفید زیر پوست ختنه،دقیقا در کاکل آلت بچه شدم،از دیروز این جوش درحال تخلیه مواد سفید خشک هست،موادش مثل چربی یا مثل مواد جوش سرسفید هست،نگرانم آیا خطری پیش اومده براش یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
- شربت
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم 4 سال و نیمشه.از چند روز پیش سرماخورده و دارو خورده ، خداروشکر بهتر شده.من بهش انتی بیوتیک ندادم الان یه ذره انگار تو دماغی حرف میزنه.خواستم راهنماییم کنین که بهش دارو بدم یا خودش خوب میشه؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- لرزش پا
باسلام خسته نباشید پسرم 3وهشت ماهشه امشب توی خواب پای راستش با دست چپش مثل یک تیک لرزید خواستم بدونم مشکل داره
- دانه قرمز
سلام آقای دکتر سه روز پیش بچه یکساله ام تب کرد دکتر بردم شربت دادن و گفتن شاید ویروس کودکان باشه ازمایش هم سالم بود . امروز بعد سه روز که تبش قطع شدکامل دونه های زیرپوستی روی بدن و صورتش زده . حال عمومیش هم خوبه . 20 ارویبهشت یکماه پیش هم واکسن یکسالگی سرخک زده . احتمال داره علائم واکسن باشه که دونه ها ریخته بیرون؟
- ادرار کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه و اصرار داره که ایستاده ادرار کنه بعضی ها میگن خوب نیست و مشکلاتی پیدا می کنه می خواستم بدونم این قضیه واقعا جدیه و باید مانعش بشم؟
- کودک دیابت نوع چنده
سلام خسته نباشید .دختر۶ساله دارم چند روز تکرر ادرار داشت بردم بهداشت تست قندش ناشتا۱۲۰ بود گفت برو آز بده حالا آیا دخترم دیابت گرفته؟
- سلام دختر ۴/۵ دارم سه روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که بعد خوردن مایعات فراوان برطرف شد ولی الان سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی
- معده و گوارش
س.دخترم ی هفتس دلدردداره و هیچی نمیخوره.روزاول اسهال استفراغ شد روز دوم فقط استفراغ داش.روزسوم بهتر شدولی هرزگاهی میگف دلم دردمیکنه تواین روزا هم هیچی نمیخوردروزای بعد ی قاشق غذایی ک بهش میدادم میگف دلم درد میکنه و بالامیاورد.دکتر بردم دی سیکلومین داد اما دوبار دادم و بالا آورد.طی روز چن بار میگه دلم دردمیکنه و هیچی نمیخوره.توروخدابگین چیکارکنم بچم آب شده
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله و یه دختر ۶ ماهه دارم آیا براشون واکسن آنفولانزا بزنم؟
- اسهال
- آلرژی یا کرونا
سلام وقت بخیر...کودکی ۶ ساله پسر ظهر امروز گوجه سرخ کرده و فلفل و ترشی و سس قرمز خوردن و بعد از این دجار سرفه و گاهی مواقع عطسه شدن... البته این کودک از ۲ یا ۳ سالگی حسیاست داشتن و همین حالا هم دارن و شب ها بینشون کیپ هستش و در طول روز عطسه میکنن ولی هیچ وقت سرفه نداشتن فاصله بین سرفه ها خیلی زیاده شاید نیم ساعت یک بار.... هیج علائم دیگری هم ندارن...ایا کرونا هستش؟یا حساسیت؟
- آلرژی
سلام بعد از مصرف شیرخشک ای آر،از کجا بفهمم کودکم بهش آلرژی داره یا نه.تجویز دکتر امتحان کردنه.سپاس
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- خواب کودک….
سلام آقای دکتر ببخشید پسری دو ساله دارم از وقتی بدنیا اومده خیلی به سختی میخوابه یعنی با خوابش مقاومت میکنه هر بار میخواد بخوابه دو سه ساعت طول میکشه تا بخوابه خواهش میکنم راهنمایی کنین که علتش چی میتونه باشه واقعا دیگه خسته شدم .

