Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد شربت سالبوتامول
سلام بچم ۳ماه و ۲۳ روزه است دکتر براش شربت سالبوتامول نوشته برای سرفه اش تو اینترنت هم نوشته زیر ۲ سال ممنوع حالا بهش بدم یا خیر
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- شیر پاستوریزه
سلام خسته نباشید میتونم برای نوزاد 7 ماهه از شیر پاستوریزه کم چرب ،برای تهیه شیر برنج استفاده کنم ؟؟
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد پسر روز چهارم بابیلیروبین ۱۷.۹ بستری شد و فتو تراپی شد و فردا با ۹.۸مرخص شد وروز دهم با بیلی روبین ۱۶.۵ بستری شد و یه روز بعد مرخص شد و روز چهاردم دوباره بیلی روبین ۱۶ شد و لان دوباره در دستگاه فتوتراپی است لطفا در صورت خطرناک بودن زردی راهنمایی نمایید باتشکر
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
سلام اقای دکتر دخترم نارس بوده۳۳هفته دنیااومده بهش شیرخشکپرهابتامیل میدم شربت زینکگلوکونات دکترنوشته ۵سی سی بهش بدم نمیخوره پس میاره میتونم توی شیرخشکش بریزم یانه هم توی خواب هم موقع شیرخوردن خیلی خودشوکش وقوس میده علتش چیه
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- گرفتگی بینی
نوزاد سه ماهه ای دارم کهگرفتگی بینی دارد همرا ه با سرفه خیلی کم در زمان خواب حالت تهوع بهش دست میده وبا بغل کردن این حالت برطرف میشه قطره بینی هم استفاده میکنم،با ماساز دادن بینی چرک های سفید چسبناکی از بینی میاد نیازی به دارو هست؟ ممنون از لطف شما
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- خسخسسینه
سلاممنپسرمنزدیکچهارماهش هستبردمشدکتربراششربت سفکسیم۱۰۰لوپراکسدادهمزهتلخیمیدهپنجروزدارممیدمبهشبدممزهتلخمیده
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- شیرخشک رژیمی
سلام به علت حساسیت کودک 3ماهه ام به پروتئن و شیر گاو دکتر برای او شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرده که در بازار وجود ندارد لطفا یک شیرخشک جایگزین پیشنهاد کنید با تشکر فراوان
- ورم بیضه
سلام آقای دکتر.یک بچه ۴ ماهه دارم .چندروز متوجه شدم که وقتی با پاهاش به بیضه هاش فشار وارده میکنه یه گردی ابی رنگ کوچیک چندسانت بالای بیضه سمت راستش میزنه بیرون.رنگش به رنگ رگه.اگه بچه اروم باشه میره تو.به نظرتون چی میتونه باشه
- قطره اهن
سلام خسته نباشیدبچه های دوقلوی من وزنشون حین تولد۲۴۰۰بود دوماه ونیم که شدن باازمایش خون مشخص شدکه کم خونی دارن الان چهارماهشونه باوزن ۵۲۰۰وازشیرخشک همچنان تغذیه میکنن خواستم بدونم قطره اهن ازچه مارکی بدم بهشون تاخوب شن؟باتشکر
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- اگزمای نوزاد
با سلام دکتر برای نوزاد دوماه و نوزده روزم به خاطر اگژما پماد الیدل و مگاکورت تجویز کرده ، اول ابنکه اگه به مدت سه هغته الیدل را مصرف کنم ضرری نداره چون نوشته بود جایی در دراز مدت باعث سرطان پوست میشه ، دوم اینکه مگاکورت کورتون قویه استفاده کنم یا نه ، سوم اینکه میشه با این کرم الیدل یه پماد نرم کننده ومرطوب کننده به نام یویسکین آ. را برای نرمی پوست نوزادم بزنم تداخل نداره ؟ ببخشید جواب در پایین سوالم نیست

