Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- سوال از دكتر
باسلام نوزاد هفت ماهي كه شيرخشك إي آر مخصوص رفلاكس استفاده ميكنه ميتونه از اين به بعد ببلاك شماره دو مخصوص آهن بخوره؟ بالا نمياره ؟
- مدفوع سبز نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهشه از ٥ ماهگي غذاي كمكي رو شروع كردم والان سوپ و فرني و كته با ماهيچه ميخوره به صورت ميكس شده وزماني كه ٦ ماهش تمام شد و واكسن زد شروع كردم قطره آهن روزي ١٥ قطره و مولتي ويتامين ميخوره ولي چند روزيه از روزي كه قطره آهن ميدم رنگ مدفوعش سبز تيره ويكم سفت و يك روز درميان دفع داره آيا بخاطر قطره آهنه يا مشكل ديگه ايه؟ممنونم ازتون🙏
- خلط پست حلق وسرفه شدید
با سلام پسره ۷ماه دارم یه ماه میشی خس خس داری بردم دکتر بهش شربت اسپری داده الان خلط س زیاد شده هم از دهنش وهم بینیش آبریزش داری سرفه صدا دار هم داری چیکار کنم
- تب
سلام آقای دکتر نوزادم 6 ماهشه بهش مولتی ویتامین دادم چند ساعت بعدش تب کرد چرا؟؟
- شکم صداخوردن
سلام . آقای دکتر بچه من یک ماه و نیم داره . بهش شیرخشک ببلاک 1 و شیر مادر میدم .کولیک هم داره . ولیکن شکمش خیلی صدا میخوره و اینکه دیروز 5بار شکمش کار کرد امروز از صبح تاالتن ساعت 12 سه بار کار کرد سفت نیست شل هم نیست این طبیعیه یا اینکه باید شیر خودم رو ندم یا شیرخشکش رو تغبیر بوم؟
- تغذیه
با سلام اقای دکتر نوزاد دارم که تازه وارد ده ماهی شده است و نزدیک به سه روز است که اصلا میل به هیچ چیز را ندارد وکلا بی اشتها شده وبا قاشق اول حالت تهوع میگیرد و قطره ی میم هم به او میدهم چیکار کنم تا حالت تهوع خوب شود و دوباره اشتها به غذا پیدا کند
- شیرخوردن نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادپسری دارم سه ونیم ماهه چن روزی هس خوب شیرنمیخوره روزی دوسه بارسینموخوب نمگیره به زور میزارم دهنش گریه میکنه این اواخربایدبصورت درازکش شیربدم تا بخوره وموقع خوردن دست وپاشوخیلی تکون میده واین چن روز نسبت به قبل زیادمیخوابه تا قبل ازاین خوب شیرمیخورد وزن گیری خوبی هم داره ولی این اواخرنمیتونه بخوره من همراهشیرخودم دووعده شیرخشک میدادم چون شک کردم از شیشه باشه دوروزهس نمیدم ولی شیرخوردنش بهترنشده
- نتروپنی
سلام دکتر جواب ازمایش نوزاد ۵۶روزم نتروپنی۷.۵ وneu۰.۵۲ نتروپنی یعنی چی اصلا خطرناکه پسرم همش شیری ک میخوره رو بالامیاره ک کیموبلاک میخوره صبحا
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- بدخوابی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چهار ماهش شب که میشه نمیخوابه و گریه میکنه الان شش صبح هنوز نخوابیده باید چیکار کنیم؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- دل درد
سلام اقای دکتر من پسری ۱۸ ماهه دارم با وزن ۱۳ کیلو ..سه روز پیش تب کرد که با دارو کنترل شد و الان تبش برطرف شده ..فردای اون اسهال شد که دارو دادم خوب شده ..فقط دیروز مثلا دوبار که دستشویی کرده دستشو میزارع رو شکمش و گریه می کنه و زور میزنه میدونم دلپیچه داره ..چی بهش بدم نیازه که چرک خشک کن استفاده کنه .اخه از شانس دکترم نیس
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- فرنی
سلام آقای دکترخسته نباشی فرنی روزی چن وعده برانوزادپنج ماهه بدم واینکه بهداشت گفته روزی یه قاشق بده ولی سیرنمیشه دوقاشق میدم ضررداره؟واینکه باآب درس میکنم فرنی آردبرنجواصلاشیرنمیزنم ضررداره؟

