Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- شستشوی معده نوزاد
سلام .خسته نباشید.ببخشید نوزاد ما دیشب به دنیا اومده و از صبح همش یع میزنه (مثل کسی که حالت تهوع داره و میخواد استفراغ کنه)و سینه ی مادرشو نمیگیره..گفتن باید شستشوی معده بدن...آیا این کار برای نوزاد خطرناک نیست؟و اینکه لازمه باید انجام بشه؟
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- خواب آلودگی در دوره درمان اسهال طبیعی است یا نه
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم که اسهال داشت ورفلکس معده رفتم پیس پزشک دارو تجویز کرد دارم بهش دارو می دم ولی خیلی بی حال وخواب آلودس آیا این طبیعی است؟
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- کیست روی مغز نوزاد نارس
سلام اقای دکتری نوزاد من در 28هفته به علت پارگی کیسه اب بدنیااومد الان 22روزه هست وسونو مغز که انجام دادن گفتن کیستی در حفره چهار مغزش دیده میشه ازوقتی بدنیااومد nicuبستری هست قابل درمان هست؟
- انگل
با سلام .دخترم ۱ سال و ۲ ماهشه .امشب وقتی پوشکش را عوض میکردم متوجه شدم اطراف مقعدش یه چیزهای سفیدی هست که با چشم قابل دیدن هست و چند وقتی که درست غذا نمیخوره البته دندان داره در میاره، .میخواستم بدونم از کجا بفهمم انگل هست یا نه.با تشکر
- شستوی معده
سلام و خسته نباشید ببخشد خواهرزاده ام ۱۰ روز دیگه سه ماهش کامل میشه بیمارستان بستری معده اشو شستشو دادن آیا براش مشکلی پیش نمیاد بعد میخاستن از شکمش عکس بگیرن بچه خیلی بی قراری میکرد نشد
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- امکان ختنه با وجود زردی در نوزاد
نوزادم یک ماهه شده و در ۱۷روزگی ازمایش زردی دادیم ک۱۱بود الان میخاهین نوزاد را ختنه کنیم اما هنوز صورت و چشمانش زرد است اشکال ندارد ختنه کنیم برای نوزادن ضرر ندارد
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه داخل واژنش قرمز شده یعنی سوزش ادرار گرفته پوست داخل واژن قرمز شده خیلی بی قراری میکرد تازه فهمیدم برای اینه چیکار کنم خوب بشه؟؟خواهش میکنم اگر راهی میدونید بگید
- نَنشستن و چهار دست و پا نرفتن
سلام خسته نباشین دخترم هفت ماه و نه روزشه ولی هنوز نمیشینه...سینه خیز هم نمیتونه بره..فقط رو به قفا میخابه و خودش رو بالا پایین میده و سعی میکنه ک بره.اما سینه خیز نمیره،چهاردستو پا نمیره و برای نشستن باید پشتش متکا بزارم یا خودم بگیرمش و یهو میفته،گاهی اوقاتم در حد دو دقیقه مستقل میشینه...ایا مشکلی وجود داره؟؟؟ممنون از پاسختون
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- شربت
سلام اقای دکتر امروز واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدن چند ساعت یه بار استامینوفن بدم ممنون

