Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- چرک گلو نوزاد
سلام خسته نباشین نوزاده دوماهم چرک گلو داره ک بینیش رو پر میکنه و حال عمومیش خوبه چرک باغث میشه از خواب بپره ی چرک خشک کن معرفی میکنید یا لازمه دکتر ببینه؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد دوماهه ای دارم که سرماخورده وبینی گرفته عطسه های پی درپی میکنه دیروز واکسنش زدم چه شربتی میتونم بهش بدم
- سرفه
سلام آقای دکتر یه پسر سه ماه و نیم دارم سرفه های خلط دار میکنه ولی خلط نداره و تب هم نداره بعضی وقتا از شدت سرفه بالا میاره غی بچه رنگش سفیده ولی یکم چسبندگی داره .وشب ها بخور سرد براش روشن میکنم .واکسن دو ماهگیم نزده دکترم نبردم شیر مادر میخوره وزن و قدشم خوبه دارو فقط جوشونده عناب خورده میشه راهنماییم کنید
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم ک از بدو تولد سرما خورده و دماغش میگیره و دکتر هر۶ساعت قطره بینی رینوسالتین (سدیم کلراید۶۵%)تجویز کرده،وقتی واسش میریزیم یه خلط توی گلوش میاد،نمیتونه دفع کنه،سینه اش عفونت نکرده خداروشکر،لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم،این خلط چیه؟ممنونم.
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دور سر نوزادم هنگام تولد ٣٤ بود در يكماهگي ٣٦، دو ماهگي ٣٧ و سه ماهگي ٣٨ شده. الان دور سر نوزادم كمه؟ چيكار بايد بكنم؟
- عرق سرد
سلام
دخترم یازده ماهشه. گاهی وقتها معمولا موقع خواب، پشت دستاش عرق میکنه در حالی که دستاشم سرده. - شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز و پریروز پیام دادم که پسرم وزن تولدش ۳/۷۶۰. وزن دو ماهگیش ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ شده. بهداشت گفتن خوب وزن نگرفته. شما فرمودید شیر خشک رو شروع کنم. آلرژی داره به پروتئین گاو و تخم مرغ. شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور رو نخورده بود. ببلاک HR رو هم فرمودید گرفتم نمیخوره. مثل موقعی که قطره استامینوفن میدم گریه میکنه. اگه شیرخشک نخوره ممکنه وزن نگیره؟ چیکار کنم الان؟
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- پوست سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید من دخترم ۲ماه و ۶روزشه چندهفته که پوست سرش پوسته پوسته میشه چندبار با روغن بچه چرب کردم و بعدش بردم حمام بهتر شد اما خوب خوب نشد.میخواستم بدونم دلیلش چیه؟چیکار باید کرد تا خوب بشه؟شما چی توصیه میکنید؟
- قطره آهن
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- مدفوع
نوزاد14روزم 8روزه مدفوع نکرده
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- مکمل ویتامین
سلام دخترم ی سالش هست بهش قطره آد میدم و قطره آهن سان اکتین میدم همین دو تا رو ادامه بدم یا اگه باید عوض کنم میشه معرفی کنید چی بدم بهش
- سویق
سلام دکترسویق برنج وجوگندم خریدم وتسه بچه ۸ماهمبنظرتون تورشدش تاثیرداره؟
- شیرخشک
با سلام خدمت پزشک محترم
به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟ - تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم

