Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- حساسیت به میوه
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه نارنگی که خورد بعد یک روزسرفه میکنه ایا ممکنه حساسیت داشته باشه ایا ممکنه مال اسید معده باشه خیلی نگرانشم
- سوال از متخصص اطفال
خشک شدن قرمزشدن پای بچم بعداززدن واکسن18ماهگیش
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- غذا
سلام قابلمه درست کردن غذای نوزاد چه جنسی باشه بهتر است ؟
- تب
اقای دکتر سلام من دیروز اومدم مطب شما پسرم تب داشت بهش شربت استامینوفن دادین و شیاف استامینوفن، اقای دکتر تب پسرم همش بالا پایین میکنه الان 38/5،پایین نمیاد، دستو پاشم سرد لرز میزنه چی بدم بهش
- سرماخوردگی و اسم
سلام پیرم ۸ سالش ،اسم داره،پارسال ۱۰ روز بستری شد ، الان سرماخورده دکتر براش ازیترومایسین ۲۵۰ قرص و سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نوشته نگرانم خوردن این دوتا بدنش و ضعیف نمیکنه و براش ضرر نداره
- ورم لب کودک
- قی کردن چشم
سلام من یه پسر ۶ ساله دارم تقریبا دوروز میگفت پاهام درد میکنه بعد روز سوم ک بیدارشد چشم سمت راستش یکم ورم داشت و طوری قی کرده بود ک نمیتونست چشمشو باز کنه و اینکه در طی روز هم چشمش مدام قی میکنه روز اول رنگش زرد بود امروز رنگش سفید شده و اینکه سفیدی چشمش قرمز شده نگرانم میشه راهنماییم کنین لطفا
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- سرماخوردگی نوزاد 45روزه
سلام دکتر خواهش میکنم جواب بدید
دکتر به دختر من داروی آزیترومایسین 100 داده
وزنش هم 4کیلو هست
باید روزانه چه مقدار از این دارو بدم ؟ - حرکت دست و پا
سلام. آقای دگتر بچه من 2 ماهشه خیلی زیاد دست و پاهاش رو حرکت میده و دائم تکون میده و بالا و پایین میکنه اکثر اوقات دستاش روهم مشت میکنه . اشکالی نداره؟
- سلام دخترم۵ماه و۱۰ روزشه ولی زیر بغلشو میگیرم وزنشو روی پاش نمیندازه بایسته نگرانمب نظرتون عادیه؟
- زردی پا
زردی پا و ناخن پا به چه دلیل است
- سرلاک
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال دلتون خوش باشه زینک سولفات برای پسر پنج سال وسه ماهه فاویسمی هست ضرر نداره ممنون میشم مقدارشم بفرمایید و سرلاک مقوی برا دختر هفت ماهه معرفی کنید
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ،پسر من به خاطر آلرژی به پرونئین های گاوی شیر آپتامیل پپتی می خورد ولی الان دیگه پیدا نمیشه براش پپتی جونیور خریدم احساس میکنم شکمش سفت شده و یبوست شده نمیدونم به خاطر این شیره یا نه سوالم اینه که این شیر یبوست میاره آخه اصلا اینجوری نمیشد وقتی پپتی میخورد الان ۱۷ ماهشه
- گوش درد
سلام دخترم ۵ماهش هی دستش سمت گوشش می بره میخواستم ببینم شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر وچند بار در روز باید بدم ممنونم.
- خانم دکتر
با سلام ببخشید شما نمیدونین چرا خانم دکتر شرف الدین جواب نمیده
- شربت دکسترومتورفان برای فاویسم خوبه یا ن

