Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- چکاپ
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 5ماهشه یه چکاپ ازش گرفتم پلاکت و گلبول سفیدش بالا بود البته 10روز پیش سرما خورده بود به نظر شما ایراد نداره؟موقع آزمایش فقط یه کم اسهال داشت سرماخوردگی خوب شده بود ایراد نداره؟لازم نیست بعدا تکرارکنم؟ممنون🌼
- واکسن کرونا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما،آقای دکتر پسرم 12سالشه برای تزریق واکسن کرونا استرس گرفتم به ماگفتن برای بچه ها سینوفارم ضعیف شده تزریق میشه ایا درسته؟از نظر شما واکسن بزنه ؟ممنون که برامون وقت می گذراید
- ابریزش از دهان
باسلام.دخترم دوسال و۸ماهشه موقع تولددورسرش ۳۱بود.الان۴۳هست. آب دهنش رونمیتونه کنترل کنه وموقع تمرکززبونشوبیرون میاره..آزمایش ازش گرفتم کمبود ویتامین D وکمخونی داره.بقیه ازمایشهاخوب بودن.چکارمیتونم بکنم ایاراه درمانی داره؟
- دوز دارو شربت ازیترومایسین برای کودک ۳سال باوزن۱۴
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- اسهال
سلام دکتر دخترم پنج ماهشه بهش فرنی دادم سه روزه مدفوعش خلطی و اسهالی روزی جهار بار میره بیرون.، بهش یک ونیم سی سی کلو ترماکسازول دادم چرا با خوردن غذا اسهال میشه
- ترش کردن
سلام اقای دکترخسته نباشید.پسرم ۱۸ خرداد میره تو یکسال الان حدود سه روزه غذا میخوره ترش میکنه میریزه شیرمیخورع نیست اینجوری ...دلیلش چیه اقای دکتر
- سرفه
سلام آقای دکترپسرم سه ماهشه خیلی سرفه میکنه سینه شم خس خس میکنه
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۵ روزشه خیلی به خودش فشار میاره من بهش سه قره بی بی کر دادم بنظرتون اشکال نداره
- سرفه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایی نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- دل دردنوزاد
سلام دادن عرق نعنا چه ضرری برای نوزاد دارد
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره
- لرزش دست وپا
باسلام و خسته نباشید خدمت شما من پسری 4ساله دارم که در وقت خواب چه شب چه بعد ظهر حالت یک تیک در حد 5ثانیه در دست و پاهاش حس میشه میخواستم بدونم خطرناک علتش چیه

