Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر رژیمی
سلام خسته نباشید برای کورک الرژیک ۱۸ماهه شیر شماره ۱ اچ آ بدیم مشکلی ایجاد تمیکنه ؟ متاسفانه شیر شماره ۲ نان اچ آ پیدا نمیشه
- مدفوع نکردن
سلام نوزاددوماهه ای دارم ۶روزمدفوع نکرده فوق تخصص بردم گفت بعدهفت روزشیاف گلیسرین بده هفته ی پیش دادم دستشویی کردوالان شش روزمدفوع نکرده بازم بعدهفت روزشیاف بدم ضرری نداره دستشویی کنه وچراوقتی شیاف برمیدارم دستشویی میکنه مدفوعه اشم سفت نیس شله چرادیربه دیردستشویی میکنه
- مدفوع نکردن
کودک چهارماهه یک ماه است که مدفوع نکرده،درد و سفتی شکم هم ندارد
- سرماخوردگی
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد ۲۰ روزه دارم که از خواهرش سرما خوردگی گرفته و بشدت سرفه خشک داره دکترم ک بردم فقط قطره بینی براش نوشته چکار کنم
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهه هست و ازشیربنده استفاده میکنه الان دوروزه پسرمم یه خورده حدسه میزنه و سرفه میکنه میشه از شربت سیتادین دی سی که خودم میخورم به بچه ۶ ماهم هم بدم ؟؟اگه اره چه اندازه و چجوری بهش بدم
- دفع زیادمدفوع
سلام وقت بخیر دخترم یازده ماهشه بااخرکه تو۹ماهگی بدمش کنترل وزنش۸کیلوبودقدش۷۴مشکل اینجاس که دخترم دوماهیی هست که درروزپنج تا۶بارمدفوع میکنه یعنی بعدازدوالی سه ساعت غذاخوردن فوری بیرون روی داره بیشتروقتاقوامش معمولیه یعنی شل یاسفت نیس ولی بعضی روزام انقدبیرون روی داره که میرسه به اسهال...افزایش وزن آنچنانیم نداشته تاالان...این طبیعیه؟
- حرکات تعاملی نوزاد
سلام پسرم تازه هشت ماهش تموم شد امادراین هشت ماه نه غلت زدنه چهاردست وپایاسینه خیزمیره نه جایی رومیگیره بلندشه...اماازچهارونیم ماهگی خودش قشنگ مستقل نشست...آیااشکالی داره
- سرما خوردگی ،سرفه ی خشک
با سلام ،پسرم شش سالشه ،دو سه روزی تب داشت و گرفتگی بینی، شربت سفیکسیم دادم ،تب قطع شده ،سرفه های خشک و گرفتگی بینی شدید داره
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- یبوست نوزاد هفت ماهه
باسلام و احترام آقای دکتر دخترم بیمار شماهستند الان شش ماهشون گذشته و ده روز دیگه هفت ماهشون تموم میشه از وقتی غذای کمکی رو شروع کردن میزان دستشویی مدفوع کم شده طوریکه هفته پیش ۵ روز دستشویی نکردن و بعد پنج روز با رفتن به بیمارستان هفده شهریور و تجویز شیاف گلیسیرین تونستن دستشویی کنن الان امروز دوباره دستشویی نکردن شیرمادر میخورن و غذای کمکی هم صبح ها حریره بادوم با برنج و بادام و شیر خودم ظهر ها و شب ها هم سوپ مرغ یا گوشت که ترکیبلتش به همراه برنج و هویج و سیب زمینی و کدوحلوایی و کره جدیدا اضافه کردم هستش در نبود شما جهت ویزیت حضوری با دکترهایی که فرمودید تماس گرفتم ولی موفق نشدم نوبت بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید تا چندروز دستشویی نکردنشون طبیعیه؟ و اگه دستشویی نکردنبه حالت طبیعی دوباره از شیاف گلیسیرین استفاده کنم یا شما مورد دیگری رو تجویز میفرمایید؟ ممنون از راهنمایی تون جناب دکتر انشاالله به سلامتی برگردید ایران
- جوش زدن
سلام آقای دکتر دخترم یکسالش هس سرماخورده بود و سینش خس خس میکرد دکتر شربت سفیکسیم نوشت براش الان یه هفته میشه شربت رو میدم براش خس خس سینه کمتر شده ولی در ناحیه تناسلیش جوشای قرمز زده با اینکه زود به زود پوشکش عوض میکنم تمیز نگهش داشتم ولی داره جوشاش بیشتر میشه دلیلش چیه ممکن بخاطر مصرف سفیکسیم باشه؟؟
- سلام دخترم سه ماهشه نوک سینش جوش سفیدزده علتش چیه ودرمانش چیه؟باتشکر
- سلام خسته نباشید دخترم گاوش چرک کرده
۲ سال و ۷ ماهشه سرفه میزنه و گلوش چرک کرده شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم بهش؟
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- سرما
سلام دخترم تب شدید داره و سرماخورده دکترش دفعه قبل شربت سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده بود بهتر شد الان مجدد همونطور تب داره و...اما یادم رفته ک هرچند ساعت باید بهش این دارو رو بدم لطفا راهنمایی کنید دخترم سه سال و سه ماهشه
- لكه روي كمر
سلام خسته نباشيد من پسرم يك سالشه و الان چهار ماهيست ك روي كمرش لكههاي سبز و قرمز در ميان و خيلي زياد شده
- تشنج نوزاد
سلام اقای دکتر خواهرزاده من با جنسیت پسر در ده ماهگی اولین بار دچار تشنج شد. از اون موقع تا الان که 20 ماهه است زیر نظر متخصص اطفال داروی والپرات سدیم و کلونازپام مصرف میکند ولی بازم در دوره درمان حدود سه چهار بار دچار تشنج خفیف شده است. میخواستم از شما بپرسم که ایا تشنج با وجود مصرف دارو امری عادی است یا علت دیگری دارد؟ با تشکر از شما
- عرق نعنا
سلام، به نوزاد ۵۶ روزه ام برای دل درد میتونم عرق نعنا بدم؟ چقدر و چطوری؟ کی بهش بدم؟ آخه هیچ دارویی جواب نداده.

