Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- بدخوابی
سلام سلامت و پاینده باشید من یه پسر ۱۱ ماه دارم الان حدودا ۲ ماه بعضی شبها تو خواب سرشو به دیوار یا زمین فشار میده و غلت می خوره و سرشو فشار میده تو بالشت مشکلی داره یا طبیعیه؟
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - قطاه اهن
قطره اهن را تا چند ماهگی باید بدهیم؟
- نوزاد
با سلام دخترم نه ماه و نیمش هست الان دو هفته هست که متوجه شدم یکی از سینه هاش یه جوش سفید زده آیا مشکلی داره؟یا طبیعی هست؟
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- گوشت
باسلام میتونم به دختر نه ماهه ام گوشت گوساله بدم ممنونم
- بی قراری نوزاد
سلام دختری هفت ماهه دارم ک این روز ها خیلی بیقراری میکنه ی وقتایی تو خواب گریه میکنه مخصوصا روز ها ،تازگی دکتر بردمش مشکل رفلاکس داشته کپسول نکسیوم ۱/۲شب و صبح ناشتا و قرص فامیتدین ۱/۳شب روز استفادع میکنه .و این ماه اصلا وزن نگرفته بود .و دندان هم دراورده.
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 8سالشه عفونت داره ازمایش دادم دادم گفتن عفونت ادراری داره سوزش هم داره خیلی وسط پاهاش میسوزه تکرر داره خیلی اذیتش میکنه باید چه کار کنم ؟
- شیر
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم رفته داخل۱۰ ماه می تونم بهش شیر پاستوریزه بدهم
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- پزشک اطفال
سلام من دخترم ۴روز است به دنیا اومده رردی داره روز ۱۳دهم زردیش رو۷بود امروز دوباره بردم آزمایش زردیش رفته رو ۹/۸است من چکار کنم میشه یه راهنمایی کنید دستگاه بیارم خونه با خودم توخونه مهتابی روشن وکنم خوب میشه خواهش می کنم یه راهنمایی کنید
- سلام وخسته نباشید.خدمت اقای دکتر در باره قرص سفکسیم برای کودک ۶ ساله
- سفکسیم
سلام ببخشید دخترم چند دوره اسهال شدید همراه تب داشته و دکتر بردم گاهی گفتن گوشش عفونت داره گاهی گفتن ویروسه. سری آخر اسهال خونی خفیفی داشت که آزمایش نشون داد عفونت داره و دکتر گفت عفونت روده است و براش سفکسیم تجویز کرد البته چون دخترم شربت نمیتوته بخوره سفکسیم ۲۰۰ روزی یکم از نصف بیشتر تجویز کرد.۷ روز قرص رو خورد و الان سه روزه دیگه قرص نمیدم و امروز اسهال و مشکل عرق سوزی داشت البته بدون تب.آیا با ۷ روز مصرف یعنی عفونت رفع نشدع که بازم اسهال شده؟؟نیاز به آزمایش انگلی هست ؟ ممنونم
- دل درد بی اشتها
سلام اقادکتر پسرم سه سالشه دوروز دل درد داره نه همیشه بعضی وقت درد مکنه بی اشتها به غذا شده یبوست گرفته چه کارکنم
- سلام خدمت آقای دکتر دختر من ۴ سال داره دیروز لباساشو عوض میکردم متوجه شدم از نوک هر دو سینهاش خون اومده وخشک شده بود خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنین ؟
- استخوان
سلام آقای دکتر فرزندم برای کجی استخوان پاش بردم پیش دکتر او به من گفت ویتامین بدن بچه پایین و برام داروی آهن وکلسیم نوشت و یه سوزن ویتامین دی داد ولی من سوزن رو نزدم ولی فرزندمو روزی ۱۵ دقیقه بیرون زیر خورشید برهنه نگه میدارم به نظر شما اون سوزن رو بزنم ازش آزمایش نگرفت ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- بیخوابینوزاد
سلامخستهنباشیدپسرمنهماهونیمشهازاولخوابخوبینداشتولیالانخیلیبدترشدهروزایکیدوساعتمیخوابهشباتونیمساعتدوسهبارپامیشهدکتربردمسونووازمایشگرفتنمشکلینداشتبهجزیهکمکمخونینمیدانمچکارکنمازبیخوابیکلافهشدم

