Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر
دختر سه ساله من زیر بغل سمت چپش یه حالت غده کوچیک داره. خیلی نگرانم. از چی ممکنه باشه؟ - خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- تداخل دارویی
سلام دختر من 13ماهشه دکتر براش قطره ADکلوی کیدز و قطره آهن داده خیلی کم اشتها من براش شربت سانستول تهیه کردم بهش میدم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد چون ADبهش میدم ADشم نصف مقداری که دگتر گفته بهش میدم وزن تولدش 2.800وزن الانش 9.500ممنون میشم جواب بدین
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید آقای دکترپسرمن ۵ماهش یکم سرماخورده مشکل معده داره ولی خیلی دست به چشماش میزنه گریه میکنه
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- سرفه
سلام روز خوش ببخشید شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ به پسر ۳،۵ ساله ام با وزن ۱۷ دکتر داد تموم شد بازم خلط داره آیا می تونم بازم اموکسی کلاو ۶۴۳ بدم؟یا اینکه شربت دیگه میشه معرفی بفرمایید ممنونم
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم هرسه چهارروزیه بارمدفوع میکنه تونوزادی یعنی قبل یه سال که شیرمیخورداصلاایننطورنبودبعدغذاخورشدناینطورشده میخواستم ببینم مشکلی نیس حتی گاهی بعدسه چهارروزخیلی هم عادی دستشویی میکنه یعنی اصلا یبوستی نیس
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- ویتامین آد
میزان ویتامینی که به بچه ۵و۳ساله چقدرباشه؟
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه

