Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درباری حساسیت نوزاد
سلام دختر۴ ماهه دارم خارش بینی عسطه و سرفه داره موقعه شیر خوردن بینی و با صورت سرشو میخارونه . بردم دکتر شربت سیتریزن داده .نمیدونم بهش بدم یا نه میترسم چون تو نت سرچ کردم خواب اوره وگفتن تا زیر شش ماه نباید بدی اما دکترش داده . گفت به خاطر حساسیت
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشه۵روزهکهسرفههایخلطیدارهبهششربتآموکسیسیلینبدمخطریبراشندارهوزنشم۷کیلوعه
- یبوست نوازد
سلام نوزاد دوماهه دارم یبوست داره چکار کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- سلام خدا قوت ،دخترم شش ماهش هست گوشش عفونت کرده وآبریزش داره ،دکتر شربت سفلسیم بهش داده استفاده کند،یانه؟
- سرفه
سلام پسرم پنج سالشه و ۱۹ کیلو عفونت ویروسی گرفت و دکتر گفت عفونت بهاریه تب شدید داشت ک کو اموکسی کلاو و تب بر مصرف کرد بعد یه هفته خوب شد حالا مجدد سرفه خشک ک انگار خروسک مانند داره و کمی اب ریزش بینی ک کمی غلیظه ولی سفید،ایا نیاز مجدد ب پزشک مراجعه کنم یا شربت بگیرم بدم اگر میشه راهنمایی کنید ممنون
- هیپوتیردییدی
با سلام و عرض میخواستم بدونم آیا درسته که میگن کودکان هیپوتیروییدی که تحت درمان با لووتیروکسین هستند توجه و تمرکز کمتری نسبت به سایر کودکان دارند؟
- در مورد نوزاد
نوزاد سه ماهم مدفوعش آبکی شده
- سلام تیرویید لب مرز درنوزاد ۲۰روزه خطرناکه خیلی نگرانم گفت مشکلی نداره ولی لب مرزه
سلام تیرویید لب مرز درنوزاد خطرناکه
- تغذیه
سلام خسته نباشید میتوانم شیر خشگ ببلاک کامفورت را با ببلاک ra مخلوط کنم
- ضربه به سر
کودک ۱۷ ماهه ام از بغل مدرش با شدت افتاد روی زنین و صدای زیادی از سرش آمد،گوش و پوست سرش قرمز شده بود،بعداز مدتی گریه کرد و آرام شد، هیچ تغییر خاصی نداشته،فقط بزاق دهانش ترشح میشه که قبلا اینطور نبود،آیا سی تی کنیم و ضرر ندارد
- دردهنگام دستشوی
- فرق قطره پاراکید با استامینوفن معمولی
سلام من میخواستم بپرسم قطره پاراکید فرقی با استامینوفن معمولی داره یا نه؟؟
- سلام کودک من ۹ سالش وزنش کم است هر غذای را نمیخورد مثل تخم مرغ کره آیاخیلی شربتهای ویتامین مختلف مصرف کرده ولی وزنش بالا نمیره آیا میتونیم قرص معده کلینیدیم براش بدیم ممنون
- نیش پشه آئدس بعد از ۷روز
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه هفته پیش دخترمو پشه آئدس نیش زده جاش بدجور ورم کرده بود وقرمز شده بود بردم دکتر بهش پماد کالامین تجویز کرد چشماش از قبل عفونت داشت دکتر تشخیص داد آلرژی داره انتی هیستامین و شربت ضد سرفه تجویز کرد برا چشماش هم پماد جنستیک داد ی تب بر نوشت گفت اگه تب کرد هر ۸ ساعت ۵ سی سی بده بخوره الان بعد ۷ روز تو مدفوعش ی چیزایی شیره ای لزج میبینم احتمالا عفونت داره چه چرک خشک کنی بدم بهش تاخوب بشه آقای دکترکرم بین
- سلام خسته نباشی پسر من نه ماهش سه ماه پشت سر هم سرفه میکنه چیکار کنم

