Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال
استامینوفن پاراکید که بعد از چند ماه باز بود به بچم دادم ایا عوارصی دارد
- گلودرد اسپرتوکوک
سلام آقای دکتر .سوالی پرسیده بودم در مورد نحوه درمان گلودرد اسپرتوکوک آیا آنتی بیوتیک خوراکی مثل آموکسی سیلین در درمان این نوع گلودرد کاربرد دارد یا حتما باید آنتی بیوتیک تزریقی باشد ؟ممنونمیشم راهنمایی کنین.
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- جای گزین شیرخشک آپتامیل پپتی ۲
جای گزین شیر خشک پپتی ۲
- کرونای کودک یکساله
سلام دکتر عزیز. دخترم یک سال و یک ماهه هست. سه روز پیش مراسم بودیم که بعد از اون چند نفر کودک و از جمله دختر خودم تب کردن و سینوسی بالا پایین میره. کمی سرفه هم داره و صداش یکم گرفته. شربت پدیزان و سیتروزین از سرماخوردگی قبلیش دارم شما چه دستوری میدین
- درمان خلط وسرفه
سلام آقای خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوبی که ب ما والدین میکنیم قبلا هم مزاحمتون شدم من نوزادم عفونت سینه داشت دکتر سفیکسیم داد تا پنج روز بهش دادم الان نفسش خوب شده گفتم تند تند بود خس خس سینه هم نداره فقط ی کم خلط گلو و ی کم سرفه میگن سرفه کنه برای خلط گلو بهتره و از روزی هم ک ب دنیا اومده عطسه میکنه الان هم داره یعنی پشت سرهم دوبارو عطسه میکنه الان از قطر بینی استفاده میکنم دکتر بهش داده قطره ناپریزول آیا این قطره مناسب هست آیا نیازی ب داروی دیگه نداره لطفا راهنمایی بفرماید ممنون میشم نوزادم الان دوماه و هیجدروزشه
- دل پیچه واسهال
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه دارم که از دیروز اسهال گرفته البته اسهال آبکی نیست و کمی رگه های مدفوع داره.از امروز خیلییی بدبو و کرم رنگ شده بردمش دکتر ولی خیلی جدی نگرفتن و گفتن حتما باید آبکی باشه رنگش هم مهم نیست و فقط پروبیوتیک دادن ولی من خیلی نگرانشم چون اشتها و فعالیتش هم کمتر شده البته تو این هفته خودم هم مریض بودم و ویتامین سی و سفیکسیم مصرف کردم.بچم شیر خودم را میخوره چیکار کنم که بهتر بشه
- قطره
سلام ، بخوام واکسن آنفلوانزا به بچه ده ماهم بزنم بید قبلش استامینوفن بهش بدم ؟ تا چند روز باید استامینوفن بهش بدم ؟ سپاس فراوان
- تب و خلط گلو
سلام آقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید دخترم دو سال و نیم دارد از دیشب تب کرده است و گرفتگی بینی دارد ولی احساس میکنم داخل گلویش خلط است چون راحت نمی تواند تنفس کند خواهش میکنم التماس میکنم بگید چطور است چکار کنم
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- داغی کف دست
سلام وقت بخیر دخترم ۲۰ ماهشه کف دست و پاهاش داغ میشه یهویی میخواستم ببینم مشکلی نداره؟و خیلی بی اشتهاست نسبت به غذا چیکار کنم؟
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- افتادن
- حساسیت غذایی
سلام پسر من ۱ سالشه ب بعضی غذاها حساسیت نشون میده مث گوجه سفیده تخم مزغ یا بعًیا ک خودم موندم ک چی میخواستم ببینم چکار باید بکنم پوستش کهیر میزنه سینش خس خس میکنه دارویی چیزی هست؟
- پماد هیدروکورتیزون
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه ی من به پروتین گاوی حساسه لپهاش دونه های قرمز شدیدی زده بود دکتر گفت پماد هیدروکورتیزون بزنین من بعد از دوبار استفاده یه لک سفید روگونه ی نوزاد ایجاد شد. علتش چی هست و آیا این لک برطرف میشه؟ پماد رو ادامه بدم؟
- گريه بيش از اندازه نوزاد قبل از خواب
نوزاد يك ماهه من بيش از حد موقع خواب گريه ميكنه . بعضي وقتا يك ساعت گريه و بي تأبي ميكنه تا بخوابه. گريه هاي زيادش ما رو كم طاقت كرده. نه تنها در شب بلكه روز هم همين طور گريه ميكنه. بعد از گذاشتن موسيقي قنداق كردن و تكون دادن و شير دادن از خستگي بي تأبي زياد خوابش ميبره. البته اين گريه وقتي اتفاق مي آفته كه حالت كامل بيدار داره و مي خواد به خواب بره . اگه خواب الوده باشه و براي خوردن شير بيدار بشه دوباره خودش خوابش ميبره. همه علائم وزن قد شير خوردن بينايي و شنوايي هم چك شده نرمال هست.
- شیرخشک
شیرخشک چی بدم یکم چاق شه بچم یک سالوسه ماهشه خیلی لاغره
- عوار
سلام ببخشید آقای دکتر مصرف زینک سلپلکس و شربت فروگلوبین برای کودک ۱۸ ماهه میتواند عوارض داشته باشد

