Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- سلام وقت بخیر
دختر من نه ماهشه اللن نزدیک دو ماهه که لب به غذا نمیزنه میتونم بهش نئوزینک بدم؟
- تکرر مدفوع
سلام اقای دکتر بچه ام ۳ سالشه ودر روز سه الی چهار بار مدفوع میکنه ایا طبیعی هست ؟
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- پادردودل درد
جناب دکتر سلام.سوال کرده بودم بابت دل درد بعد ازخوردن غذا ودرد پای دختر چهارساله ام.فرموده بودید آزمایش لازمه.دوهفته پیش آزمایش دادیم منتها درآزمایشش فقط کمی گلبول سفیدش بالا بود که متخصص کودکان گفتندککی التهاب پشت گلوداره ممکنه ازاون باشه مهم نیست.درادرارش هم رسوب داشت ولی برای پادردفقط گفتندبرای رشدوبرای دل درد گفتند ممکنه پرخوری باشه.میخواستم نظر شماروبدونم چون واقعا پادردش خیلی اذیت میکنه وجواب دکتر قانع کننده نبود.ممنون ازشما
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- شیردون شدن کودک
ممنون میشم جواب بدید آقای دکتر وقتی بچه دچار اسهال و استفراغ بشه میگن شیردون شده چطوری شیردون بچه بگیرن ممنون هستم جواب
- لجبازی کودک ۲ ساله
یه پسر ۲ ساله دارم اصلا حرف گوش نمیده همه چیزو با گریه بدست میاره گریه که میکنه میزنه تو صورت خودش بعضی وقتا ناخوناشو میکنه با دندون
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- ابله مرغان
سلام جناب اقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دوسال و سه ماه دارد. از بدو تولد تحت نظر شماست. ما ساکن رشت هستیم. اما خانوادم ساکن تهران هستند. چند هفته ی پیش خواهرزاده ی من آبله مرغان گرفت . و پدر مادر من منزل خواهرم رفت و امد داشتند. خال عمومی خواهرزادم خوب هست و زخم های ابله مرغانش در حال خشک شدن هستند. اکنون پدر مادر من قصد دارند که به رشت بیان منزل ما. آیا امکان دارد که پدر مادر من ناقل ویروس آبله مرغات باشند و به فرزند من منتقل کنند؟ پدر مادرم منتظر پاسخ شما میمانند تا شما پاسخ دهید و اجازه بدهید یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- قطره آهن
سلام، قطره آهن لیپوزفر برای بچه ۱۰ ماه،چه مقدار باید بدهم،ممنون
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- کودک ۱۷ماه در مورد یبوست ومقعد
سلام خسته نباشید دختر ۱۷ماه دارم مقعدش اولش یکم ترک خورده بود ولی الان یکم زده بیرون باید چیکار کنم شکمش هم هر دو روز در میون کارمیکنه
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست
- جوش صورت
سلام آقای دکتر علت جوش سفید ریز زیرپوستی که گاهی هم رنگشون قرمز میشه کنار گوش رو صورت کودک۵ماهه چیه من رژیم هم دارم رعایت همه آلرژن ها.
- شیرخشک
سلام ببخشید دختر من یک سال و پنج ماهه هست همه ازمایشاتش خوبه . خیلی کم وزنه شیرخشک نیدو بدم یا سرلاک . شیرخشک نیدرگو تو داروخانه ها نیست از شیرینی فوشی ها باید بگیرم ممنون
- سرفه
سلام وقت بخیر . پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. سرفه زیاد داشت چهارشنبه هفته پیش آوردمش پیش شما براش آزیترومایسین نوشتید فرمودید سه روز صبر کنم اگه بهتر نشد شروع کنم. قرص مونته لوکاست و شربت دکسترومتورفان هم نوشتید. من از شنبه ازیترومایسین دادم ۵ روز. الان ۵ روز تمام شد امام خوب نشده. تعداد سرفه ها کم شده اما بازم سرفه می کنه. و وقتی سرفه میکنه انگار سینه اش صدا میده. چیکار کنم؟ خودش خوب میشه؟
- سلام علیکم، پسر من پنجاه روزه هس و الان سزما خورده ممکن دارو معرفی کنید

