Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
پسرم تازه سه ماهو سه روز داره سرفه میکنه چ شربتی بهش بدم اگ بگین خیلی ممنون میشم
- پرخاشگری کودک
با سلام کودک 5ساله ای دارم خیلی پرخاشگری میکند زود عصبانی میشود و کم اشتها به غذا هست وقتی عصبانی میشود وسایل پرت میکند میشکند وسعی براین دارد که حرفش را به ما تحمیل کند آیا راه چاره ای هست باید چه رفتاری با او داشته باشیم با تشکر
- عفونت ادراري
سلام جناب دکتر گرامي آقاي دکتر من دخترم حدود 20 روز ديگر يک ساله ميشود و بي اشتهايي شديد و اسهال شديد و بد بو گرفته دندان هم داره درمياره شهر خودمان دکتر بردم گفتن ويروسي شده و پودر کيدي لاکت و شربت مترونيدازول دادن براي 5 روز آيا خوب ميشود؟؟؟من احساس ميکنم عفونت ادراري داره تا به حال آزمايش ادرار نگرفتم ازش چندماه پيش خواستم بگيرم و موفق نشدم به همين خاطر ميترسم که از همون 5ماه داشته بوده و خدايي نکرده کليه اش نارسايي گرفته باشه چه کنم؟؟با اين داروهايي که دادن خوب ميشه جناب دکتر؟؟
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- بی تابی نوزاد
سلام آقای دکتر . نوزادم امروز خیلی بی تابی و گریه میکنه کجا ببرمش ؟
- قرمزی گوشه پلک چشم نوزاد
سلام دخترم از ابتدای تولدش که الان یک ماه ونیمش هست گوشه پلک چشم راستش قرمزه چرا آیا نیاز به درمان داره ؟؟
- شربت سندروس
سن شروع شربت سانروس
- واکسن
سلام.خسته نباشید اقای دکتر.واکسن یکسالگی نهایتا تادچند روز میشه به تاخیر انداخت؟
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟
- سلام من بچم دوماهش هست هم شیر خودم میدم هم شیر خشک پیتزا اشکالی نداره بخورم
- شربت کو اموکسی
سلام پسرم یکسال وهفت ماه داره ،از نوزادی مراقبت پیش شما میارم ( پرونده داره) یک ماه ونیم پیش شما شربت فارمنتین ۶۳۴ براش تجویزکردین ،،،امروز داروخونه شزبت کو_ اموکسی کلاو ۶۰۰/۴۲/۹ بهم داد گفت با فارمنتین فرقی نداره،،ایا درست میگه؟؟ دستورش ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعته ،،مرسی
- بی اشتهایی
سلام کودک ۱۶ ماهه ام خیلی کم غذا است هر راهی امتحان کردم غدای انگشتی و .... فقط چن تکه و یا چن قاشق می خوره زینک هم یه دوره دادم بد نبود خواهش میکنم یه اشتها آور معرفی کنید به جز زینک
- بادمجان
سلام ببخشید کودک یکساله میتونه غذای که بادمجان داره مصرف کنه با تشکر.
- تلوتلو
سلام پسرم ازروزی که بدنیا امده تاحالا همش بی اشتها وضعیف بودکه الان چهارسالشه الان هم سردرد گرفته وتلوتلو میره گردنش هم کچ میگیره اما بهوش وحواس خود است اصلا یک قدم هم رارفته نمیتونه از بس تلوتلومیره.
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- متخصص اطفال
سلام اقای دکتر بنده وقتی نوزادم را بغل میکنم از رو زمین برمیدارم یاروپام تکونش میدم شکمش صدای اب میده ممکن از زیاد اب دادن باشه چون یبوست داره مایعات واب زیاد میدم.ایا این صدا نشان دهنده مشکلی هسش؟
- سلام دکتر پسرم ۲ماه و۲۰ روزششیر خودم مو میدم خیلی بالا میاره شیرخشک نان یک گرفتم اونم که میدم شکمش کار نمیکنه به نظرتون دلپیچه ش از شیر خشک هس چه شیرخشکی بدم بهش بهتر شهه
- سلام خسته نباشید پسر من 2سالشه خیلی زود سرماخورگی میگیره هر ماه یک بار مشکل از چی میبینی
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- من پسرم ۱ سال و ۱۱ ماهشه بعد بدنش ریخته بیرون و از این که انقد خارش داره زخم شده کرم کالامین استفاده کردم بازم خوب نشده
گزش پوستی

