Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تورم و قرمزی واکسن دوماهگی نوزاد
سلاموقت بخیر جای واکسن دوماهگی دخترم بعد ۴-۵ روزبعد از تزریق اندازه یک سکه سفت شده و قرمز و متورم می باشد. چندین بار کمپرس گرم کرده ام که تاثیری نداشته. باید چیکار کنم.
- پاگرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم هفت ماهشه از زیر بغلش که میگیرم پاهاشو خممیکنه و رو زانو نمی ایسته،طبیعیه؟
- درباره لرزش پای نوزاد
نوزاد من ۴۵روزشه یک هفته ای است که بعضی مواقع پاش لرزش پیداکرده خیلی نگرانم
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- ناف نوزاد
سلام ...پسر من ۷ روزه بود که بند نافش افتاد بعد از اون تا الان نافش یکم بیرونه ولی علائم فتخ ناف رو نداره به نظرتون این بیرون زدگی طبیعیه ؟
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- تب
سلام وقت بخیر اگر با شیاف و شربت استامینوفن و پاشویه بازهم تب پایین نیاد چیکار کنیم اقای دکتر۳۹/۳پتیینتر نمیاد
- سلام پسرم دوقلو شب خیلی گریه میکنه از اصلا خواب ندار شیرم نمیخوره از چی؟؟؟
لطفا جواب بدی
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- رفلاکس نوزاد
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر سوال پرسیده بودم برای مصرف شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه فرمودین مجازه.اما تو همین سایت جایی فرموده بودین شربت موتلیوم رو تجویز نمیکنید.مگه دومتیدون و موتلیوم همون دومپریدون با دو تا برند مختلف نیستن؟و اینکه تو سونوگرافی که از شکم نوزادم انجام دادیم تو ده دقیقه یه اپیزود رفلاکس مشاهده شد آیا در این حد رفلاکس اصلا نیاز به مصرف دارو هست؟ممنون.
- شربت
سلام خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟
- پیدرولاکس
سلام آقای دکتر اگرپودرپیدرولاکس رودیگه بهدخترم ندم امکان داره شکمش واسه همیشه روان باشه یا تا چند ماه اشکال ندارد مصرف کنه..ممنون
- سلام من دخترم ۷ سالش امروز اومد ازمدرسه گفت باسنم درد میکنه نگاه کردم اطراف مقعد قرمز شده علت چیه؟
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- پسرم ۱سال ۹ماهشه میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- یبوست
سلام.پسرم۳سالشع ۱ساله پیدرو لاکس میخوره .آیا وابستگی داره...لاکسی ژل میترسم بهش بدم وابسته شه روده هاش چکارکنم
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- نحوه مصرف شربت سفکسیم برای کودک پنج ماهه
- تب واکسن
سلام اقای دکتر تب واکسن جهارماهگی از جند درجه بیشتر شد نیاز به مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان هست؟

