Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از شربت
ایا استفادهد از شربت سفکسیم برای نوزاد زیر دو ماه توصیه میشود یا خیر
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- استفراغ نوزاد
باسلام دخترم دوماهشه وزن تولد ۳کیلو قدش ۵۰ ودورسر۳۶ بود ماه اول رشدش خوب بود شیرخشک کمکی نان میدادم بخاطراینکه یبوست میگرفت عوضش کردم الان سوپرامیل میدم ولی دوسه روزه شیرمیخوره دوسه دیقه بعدش شیرو بالا میاره بعضی وقتاهم پنیریه حتی آروغشو میگیرم چیکارباید بکنم ممکنه به این شیرخشک ناسازگارباشه؟
- نیش پشه
سلام اقای دکتر خسته نباشین .پسرم ۱۲ ماهشه نمیدونم پشه نیشش زد دونه های قرمز زد صورتش چ پمادی بزنم ممنون
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- برامدگی های سفت پشت سر نوزاد سه ماهه ام
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟
- وزن پایین نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. نوزاد 9ماهه که وزن تولدش دوکیلو نهصد بوده ودر حال حاضر وزنش هفت ونیم کیلو هستش قطره میم بهش میدم وخیلی کم غذا هستش وشیر مادر رو میخوره. آیا دادن شربت زینک وامگا 3 الان براش خوبه؟ میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- فاویسم
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۶۴روزشه و فاویسمیه سرما خوره آیا میتونم قطره پلارژین بهش بدم ، روزی چند قطره ؟ ممنون از اینکه وقت میزارین
- سلام دکتر دختر من شیش ماهشهر فقط شیر خشک اچ ا میخوره ولی تن تن میره دستشویی روزی شیش بار آیا اشکال داره. پاینده حالت آب خالی هم نیس دون دون توش هست زیادم غلیظ نیس چیکار کنم کنم
- سلام بچه من الان ٥ ماهشه لكهاي شير قهوهاي داره البته خانواده شوهرم همشون دارن ولي تعداد لكهاي دخترم خيلي زياد شده آيا درماني هس كه ازبين برن يا نه.؟ خيلي ميترسم
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهشه دوباربردمش دکترخس خس سینه داره colicaid30بهش میدم منظورم کولیکیدهست قبلاسرماخوردشربت ازیتروبرای گلوش وسرفه بهش دادم خوب نشدالان فقط با5قطره شربت کتوتیفن 12 ساعت یبارسرفشوباخس خسش برطرف میشه ولی ازاینترنت پرسیدم میگن نمیشه زیرشش ماه بدی اشکال نداره بهش بدم دکترش نیست که ازش سوال کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماهه
پسرم چهار ماه داره ابریزش بینی بیرنگ عطسه و خیلی کم سرفه داره چه دارویی میتونم بدم فقط قطره کلر وسدیم دارم مصرف میکنم سه روز گذشته هنوز ابریزش وعطسه وگرفتگی بینی ادامه داره
- اکوی قلب جنین
سلام من تا چند هفته میتونم اکو قلب جنین انجام بدم ؟ بعد پیش چه دکتری برم باید متخصص اطفال باشه ؟
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟

