Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روزوئلا
با سلام کودک من در 9 ماهگی ویروس روزوئلا گرفته اگر دوباره در ارتباط با گودکی که ویروس را داره قرار بگیره مبتلا پیشه؟
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸سالشه سینش خلط داره سرفه های خلی میگنه گلوش هم دردمیکنه چه دارویی بهش بدم.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- سرماخوردگی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳ سالشه سرماخورده امروز روز سومه خیلی بهتره شربت سرماخوردگی و نئوتادین بهش دادم اول اینکه ممکنه که کرونا داشته باشه؟ و دوم چون بهتره دارو هارو تا چند روز ادامه بدم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید..
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- مدفوع روشن
سلام آقای دکتر تقریبا یک ماه پیش پسرم 2/5 ساله م اسهال شد و رنگ اسهال لیمویی روشن بود، یکروزه هم اسهالش برطرف شد علاقه شدیدی به ماست داره و هر روز سه پیاله پر ماست میخوره ،و معمولا با کته تو این یک ماه هر چند وقت یکبار مدفوعش روشن میشه و فرداش دوباره درست میشه هیچ مشکل دیگه ای هم نداره، البته رفلاکس داره که دارو میگیره ممکنه رنگ لیمویی مدفوعش از ژله، خربزه،و کلا مواد غذایی که میخوره باشه یا مشکل دیگه ای داره
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- قرص انگل
با سلام و خسته نباشید آیا قرص انگل رو میشه توی آب حل کرد به بچه داد؟
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- وزن
سلام پسره من ۲ سال و ۲ ماه داره الان ۳ ماهه روی وزن ۱۱:۵ استوپ کرده غذاش هم معمولیه کم و بیش می خوره وزنه تولدشم ۲۸۰۰ بوده میشه راهنمایی کنید برای وزن گیری چیکار کنم همه نوع آزمایشی هو داده مشکلی نداره
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون

