Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک
سلام پسرم ۴ ساله است بعد از چند روز تب مجددا پیش متخصص بردم سرفه های تک تک داشت فقط گایافنزین دادند،بعد ۵ روز سرفه هاش خیلی زیاد شده و شب ها تو خواب هم سرفه میزنه،چه دارویی بهش میتونم بدم
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- خمیازه کشیدن زیادکودک 2ساله
سلام. من پسرم از دیشب تا الان داره خمیازه میکشه. یعنی 6.7ساعت میشه. سره شب خمیازش شروع شدش. خابید دوباره بیدار شذه الان باز خمیازه
- واکسن 18 ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم واکسن 18 ماهگی زده است و از لحاظ پاش مشکل نداره ولی تبش فطح نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- آدزوفر
سلام آقای دکتر. پسر 18ماهه دارم که اشتهاش کم بود دکتر گفتن بجای قطره آهن لیپوزوفر ، آدزوفر بخوره که زینک هم داره میخوام بدونم میشه هفته ای دوبار شربت زینک هم سه سی سی بخوره یانه؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- کنده شدن ناخن
پسرم ۶ سالسشه تمام ناخن هایش کنده شدنه
- اسهال
- سلام شربت سفکسیم چه مقدار بدم برای بچه ۳ سال
- سرماخوردگی دختر ۵ ساله
من دخترم حساسیت فصلی داره کلا الرژیکه الان سرفه و ایریزش داره فکر میکنم مریض شده کیدوفست بدم یا هیدروکسی زین
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره

