Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- مقدار مصرف سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر می باشد؟
- قطره باکتری ماید ۱۰ درصد
سلام میخواستم ببینم که بچه من زیر دوسال یعنی یک سال و هشت ماهش آیا این دارو برای خوبه یا نه الان سه روز بود که چشمهای بچه من چرکی شده بود دکتر این قطره داد و گفت که هر ۸ ساعت ۲ قطره
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و چهارماهه دکتربخاطر تب ازیترومایسین ۲۰۰ داد دادروزی یه قاشق کوچیک به محض اینکه میخوره فقط بالا میاره میتونم با آب مخلوطش کنم و بهش بدم بخوره؟؟؟
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- تب
سلام پسرم یکسال وسه هفته سن دارد ۵روز است تب دارد روز اول همراه با استفراغ بود دکتر اطفال تشخیص دادند ویروسی است بعداز سه روز تب قطع نشد ازمایش خون دادم سالم بود وفقط شیاف ۱۲۵ واستامینیفون پاراکید استفاده کردم بعداز ۵ روز تب قطع شده ولی بسیار بی حال است وچشمهایش خیره میماند البته توی چندروز غذای کافی نخورده لطفا راهنمایی کنید
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟

