Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر من بیمار شما هست و ۶ ماه دارد و سرما خورده و تب کرده با توجه به اینکه سفر هستید من چه داردهایی باید بهش بدم توی گلوش هم سرفه میکنه عفونت هست انگار
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟
- سلام نوزاد هشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
سلام نوزادهخشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام آیا داروی ویتا گلوبین همون مولتی ویتامین؟دخترم نه ماهشه قطره ی ویتا کیدز میخورد الان نیست
- رفلاکس معده
- کرم مگاکورت
سلام نوزادی یک ماه دارم دکتربراش پادمگاکورت داده ضررنداره
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- فاویسم
سلام پسرم ۲۰ روزشه گفتن فاویسم داره خیلی نگرانم میشه راجب این بیماری برام توضیح بدید هیچ اطلاعاتی ندارم ..آیا تا آخر عمر این بیماری همراه پسرمه ممنونم آقای دکتر
- خواب
سلام این سوال دومم هست میپرسم پسرم با خواب مقاومت میکنه خوابش میاد ولی نمیتونه به راحتی به خواب بره یعنی علتش چی میتونه باشه آقای دکتر بخدا دیگه واقعا خسته شدیم هشت ماهشه ؟؟
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- آب دادن به نوزاد
سلام به نوزاد نه ماهه چند سی سی آب در روز بدیم
- شیرنخوردن
سلام دکترپطرم چندروزپیش تب کردوبستریش کردم متخصص گفت اگه بستریش نکنی حتماتشنج میکنه حالادوروزه کلا خیلی کم شیرمیخوره بازوربهش میدم چکارکنم ازدکترش پرسیدم گفت مال داروهاس یعنی دکترمیشه اثرداروهاباشه وبعدادوباره مثل قبل شیربخوره؟خیلی غصه میخورم راهنماییم کنید
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- ضربه به سر نوزاد
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی

