Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر
- فاویسم
- قرص ال آرژنین
سلام وقت بخیرپسر4ساله ام دکترعلی اکبرسیاری براش قرص کپسول ال آرژنین نوشته پسرم نمیتونه بخوره میشه خمیرداخلشودربیارم بخوره یانه ممنون میشم پاسخ بدید
- ادامه سوال قبل
امروز صبح ۳۸ تب داشت وقتی استامینوفن دادم گفت معدم درد میکنه و استفراغ کرد. منم دیگه شیاف گذاشتم انتی بیوتیک بدم؟ امروز مطب تشریف دارید؟
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم سه سال و نیمه تب داره و آبریزش بینی چه دارویی و چه مقدار بش بدم. البته فاویسم داره.و اینکه خدای هستی به مالتون برکت و خودتون سلامتی بده.
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- مدفوع روشن
سلام آقای دکتر تقریبا یک ماه پیش پسرم 2/5 ساله م اسهال شد و رنگ اسهال لیمویی روشن بود، یکروزه هم اسهالش برطرف شد علاقه شدیدی به ماست داره و هر روز سه پیاله پر ماست میخوره ،و معمولا با کته تو این یک ماه هر چند وقت یکبار مدفوعش روشن میشه و فرداش دوباره درست میشه هیچ مشکل دیگه ای هم نداره، البته رفلاکس داره که دارو میگیره ممکنه رنگ لیمویی مدفوعش از ژله، خربزه،و کلا مواد غذایی که میخوره باشه یا مشکل دیگه ای داره
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- ختنه
درموردبیرون نیامدن آلت تناسلی پسر۴ ساله ام که۱۵روزه ختنه کردم پیش دکتربردم بادست اون دستکاری کروکر مدیلن رادادهرروزبعدسه بارشستوبزنماماهنوزدرست نشده لطفا راهنمایی ام کنیدباتشکر.
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- تغذیه مناسب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دوازده ماه و چهار روزشه آیا میتونم بهش شیر پاستوریزه گاو بدم و صبحانه تخم مرغ ابپز نمیخوره نیمرو میشه بخوره از غذای ابپز خوشش نمیاد بیشتر پنیر خوشش میاد تا بقیه چیزا میشه ی راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- قطره آهن
سلام خدا قوت دخترم 17ماهشه با تجویز شما قطره آدزیر میدم ولی میلی به غذا خوردن نداره قد و وزنش نرماله از شیر خودم تغذیه میکنه میخواستم یه قطره دیگه که اشتهاشم خوب کنه هم آهن داشته باشه بهم معرفی کنید
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر تخم بلدرچين هم مثل تخم مرغ آلرژی زاست؟من خیلی میترسم تست کنم بخورم بره تو شیرم.از طرفی برا غذای کمکی خیلی لازمم میشه
- فرو رفتن میخ زنگ زده در کودک 5سالم
کودکم در هنگام نشستن میخی در یک طرفه باسن فرزندم فرو رفت وای بعد بیرون اومد حدود پنج سانت بود الان تب داره درد هم داره نیاز به کزاز نداره
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- مصرف دارو در دوران شیردهی
سلام . آیا مصرف قرص مزالازین در دوران شیردهی برای مادر مجاز است؟ با تشکر.
- خواب بعد از اسهال
بعد از اسهال ۵ روزه چشمش از خواب باز نمیشه بی اشتهایی هم داره ۱۴ سالشه قرص ضد تشنج هم مصرف میکنه

