Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر من 2سال و نیم هستش دخترم هم 4سال العان 3روزه سرفه خلط دار دارن با تب 37.5 و آبریزش بینی دخترم نبش قطع شده شربت استامینوفن و سرماخوردگی می دم بهشون ولی نمی دونم آزیترومایسین رو چند سی سی بدم دخترم 14کیلو وپسرم 10کیلو هستش یه نوزاد 29روزه هم داریم که سرفه می کنه
- افتادن دخترم از ارتفاع یک متری
سلام امروز دختر من از ارتفاع یک متری زمین بازی مهد کودک روی زمین چمن افتاد،، بعد از چند لحظه گریه تو بغل من بی هوش شد و به سختی نفس میکشید و دندونهاش قفل شده بود و چشماش رو به بالا رفته بود،،بعد از چند دقیقه به هوش آمد و گریه میکرد،، سوال اول من ،،چرا این حالات بعد از افتادن پیش آمده و آیا خطرناک هست،،؟ من باید تو این جور مواقع چه کار کنم؟ ممنونم از محبتتون.
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟
- آب مرکبات
سلام آقای دکتر بچه من 9 ماهشه میتونه اب مرکبات بخوره ؟؟ کدوم میوه ها
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- قطره باکتی ماید۱۰ و پماد اسایکلین-ناژو۱درصد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماهشه ۴روزه سرما خورده شربت نئوتادین،شربت پاراکید،شربت پدی کاف و شربت کو آموکسی کلاو ۴۵۷ و اسپری بینی دکوسالین مصرف میکنه امروز صبح که از خواب بیدار شد جفت چشماش هم چرک شدیدی بسته بود که باز نمیشد میتونم اون قطره و پماد رو براش استفاده کنم ۱۵ماهشه ۱۱کیلو و ۸۴هم قدش
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه و ۱۳ کیلو دکتر براش آزیترو ۲۰۰ نوشته میزان مصرف رو نگفته فقط نوشته هر ۱۲ ساعت لطفا منو راهنمایی کنید چند سیسی بدم و هر چند ساعت
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- مولتی ویتامین
سلام خدمت شما دکتر گرامی پسرم۳سال و دوماهش هست بل وزن۱۲کیلو گفتن وزنش نسبت ب سنش کمه.چون زیاد اهل میوه و سبزیجات هم نیست همه غذایی هم نمیخوره. یکسال هست ک شربت زینک پلاس میدمش یه روز در میون ۵سی سی میدم سوالم اینه ک همین شربت و ادامه بدم ؟ یا اینکه شربتی ک خوب باشه گروه ویتامینها و اهن و ...داشته باشه معرفی کنید برام اگ نظرتون همون شربت زینک پلاس هست دستورش برام رگید بصورت روزانه بدم تا چند وقت؟ ممنون بابت پاسخگوییتون
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- ؟
سلام دکتر نوزاد من وقتی تقریبا سه ماهش بود مادر شوهرم رو پاش بالش گذاشته بود نوزادم رو پاش گذاشته بود دو سه بار دستشو می گرفت به فاصله تقریبا 20سانت می آورد بالا دستشو ول میکرد سرش می افتاد رو بالش یه کم گریه کرد واسه ملاجش ضرر نداره ؟نگران هستم لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده البته از اون موقع یک سال و چند ماه میگذره اما گاهی پشت سرشو فشار میده میگم ربطی نداره؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- اس
- تغذیه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید میشه به کودک یک سال شیر پاستوریزه یا شیرمحلی داد؟ ممنونم
- علت لکه خون از پستان دختر بچه هشت ماهه چیست؟
دختر بچه هشت ماهه پنج روز پیش دوبار که خواستم لباسش رو عوض کنم از نوک پستان به پیراهنش نقطه خون زده بود . دیگه هم بعد از اون تکرار نشد . (خون ندیدم )بردم دکتر گفت در ظاهر و لمس چیزی نیست و سونوگرافی نوشت . مشکل خاصی هست ؟خطرناکه؟
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده

