Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- مدفوع کودک
سلام پسر 5 ساله دارم چند روزه غذا که میخوره تقریبا\" یکساعت ونیم بعد مدفوع میکنه و اسهال نداره طبیعیه؟
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- ضربه زدن
سلام وقت شمابخیر پسریکساله دارم زیاد میوفته همشم باسرمیوفته میخواستم بپرسم اذیت نمیش سرش؟همون لحظه گریه میاد ولی بعداوکی میشه فقط میخواستم بپرسم مشگلی پیش میاد یان
- خارش چشم و بینی کوکان
کودک ۹ ماه دارم که دائم بینی و چشم خود را خارش می کند کم خواب هست .
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر پسرم 3روز تب کرد واسهال، الان تبش قطع شده ولی سرفه خلط دار میکنه یکم و بینیش گرفته، 17 ماهشه و13 کیلو چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- درمان بی خوابی کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر در مواقعی بچه واقعا اذیت میکنه برای بی خوابی میشه شربت گیاهی اهورا اسلیپ رو داد ضرر نداره برای بچه هشت ماه با تشکر اگر ضرر نداره یا داروی دیگه هست میگید .واقعا بچم بعضی اوقات بداذیت میکنه
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- زمان نیاز به مصرف آنتی بیوتیک
سلام چه زمانی کودکی که سرماخورده نیاز به آنتی بیوتیک دارد؟
- شربت سرماخوردگی
سلام دکتر به کودک 1 ساله چند سیسی شربت سرماخوردگی مجاز هست بدیم ؟؟.دکتر برای دخترم تجویز کرده اما میزانش رو مشخص نکرده فقط روی شربت نوشته روزی سه بار .لطفا میزان شربت استامینوفن هم بگید چقدر به کودک یکساله باید داد؟؟تبش 38 درجه و وزنش 8 کیلو و نیم
- ضربه به پیشانی
سلام آقای دکتر سه روز پیش پسر 3 ساله من پیشانیش به تیزی میز خورد و ورم کرد امروز صبح گوشه چشماش کبود شدن علائم دیگه ای نداشت باید چکار کنم؟
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام خسته نباشید واکسن ۱۸ماهگی تا چند روز عقب بیفته اشکالی نداره؟
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- ازیترومایسین۲۰۰
برای کودک ۹ ساله چه مقدار باید مصرف بشه که ۲۰ کیلو هست
- سلام آقای دکترخسته نباشید،دخترم ۴سالشه هرازگاهی میگه دلم دردمیکنه شدیدنیس درحدی که فقط میگه دلم دردمیکنه چی بهش بدم خوبه؟
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما

