Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
کودک ۲.۵ ساله حتما باید با اب جوش خنک شده مخلوط بشه؟
- درد ناف
سلام دور ناف پسر ۸ ساله ام درد میکنه و بیشتر اوقات هم سردرد داره ببرمش ازمایشگا یا سونو ؟؟؟
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- تپش قلب در شیردهی
با سلام و وقت بخیر پسرم ۱۸ ماهشه و فقط یه وعده شیر مادر در خواب میخوره آیا مصرف پروپرنوول مجار است؟ تپش قلب بخاطر استرس دارم
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای عفونت سینوس در کودک ۷ ساله
سلام
دختر من ۷ سالشه عفونت زردرنگ بینی داره و آبریزش. لطف کنید بفرماید میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر هست. چقدر بهش بدم
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- رشد و وزن گیری دختر ۸ ساله من
سلام آقای دکتر بزرگوار .خسته نباشید. دختر ۸ ساله من ۱۸/۷۰۰وزن و ۱۲۲ قد داره .خوب غذا نمیخوره سبزی و سالاد اصلا نمیخوره .میوه و شیر و گوشت به مقدار خیلی کم و به الاجبار . چند بار ازمایش داده مشکلی نداره .فقط اینو بگم پدرشم بچگی ریزه میزه بوده مثل دخترم . لطفا کمکم کنید ایا مشکل داره ؟ یا نگرانی من بیخوده . تعدیه براش گرفتم بهترین معجونها رو مصرف نکرده
- سیاهی زبان
باسلام خدمت اقای دکتر پسرم ۱سال و۳ماهش هست چندروزی انفولانزاداشت والان خداروشکربهتره ولی دوسه روزه زبانش کامل سیاه وتیره هست واکثرا زبانش روازدهان بیرون میاره خواستم بدونم میتونه ازعوارض شربت کواموکسی کلاو باشه اخه دوسه روز بدنش دونه های قرمزهمراه باابریزش بینی داشت پزشک داروخانه گفت ازعوارض این خشک کننده اس
- ابله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر پسری 7/5ماهه تی دارم دوروزی تب داشت الان تب نداره اما روی بدنش یه بثورات دیده می شه سرحال هم هست،ممکنه ابله مرغان باشه؟ میوه ها وموادی بهش بدم؟به جز دارو
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- مقدارمصرف شربت ازیترومابسین۲۰۰
سلام ،پسرم رو بردم پیش پزشک وگفتن روزی۷ccمنتهی وزن پسر من۱۹کیلوهست وفک میکنم این مقدار زیاد هست چون سری قبل گفتن روز اول ۵ccواز روز بعد ۳/۵cc
- سلام میشهشیرخشک با شیر گاو قاطی کرد داد به بچه ۱۴ماه داره
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- شربت ازیتروماسی ۱۰۰
مقدار شربت آزیتروماسین ۱۰۰ برای کودک ۲سال ونیم چقدر باید باشه تو خواب فقد شلفه میکنه
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟

