Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام. پسرم ۸ ماهشه حدود ۳ یا ۴ روز به اشتباه حدود ۲۰ قطره آهن فربولین بهش دادم آیا مشکلی ایجاد میکنه؟ روی ران پاهاش هم جوش های سر قرمزی زده آیا ممکنه به خاطر اون باشه؟
- دندون
سلام پسر 4ماهه دارم یک هفته شبهابیقراری میکنه از دهنش اب میریزه مدفوع شبیه خلطی شده دستش مداوم به دهانش میکند میشه علاعم دندون دراوردن باشه ولطفا بفرماییدچکارکنم که کمتر اذیت کنه چون تاصبح من راه میبرم پستانک هم میخورد
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- خون
دیدن خون درمدفوع بعد ابنات هم یه۵ ساعت قبل ابنباتچوبی خوردهویکم از اب کلهپاچه
- سرما خورگی
سلام نوزادم تازه وارد ۳ ماه شده سرما خورده تب نداره سرفه هم نمی کنه دکتر براش آموکسی نوشته ۷ روزه میدیم ولی صداش گرفته ۲ روزه نمیدونم چرا بینیشم گرفته
- ورم ناف نوزاد
سلام نوزاد ۵۰روزه نافش ورم کرده و وقتی فشار میدی صدای هوا میده ممنون میشم علت و درمان بگین واینکع خطر داره یا نه؟؟
- سیر شدن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من بیست و هفت روزه هست. هم شیر کمکی میخوره هم شیر خودمو. فقط مشکل اینجاست که وقتی شیر خودمو میخوره به محض گرفتن سینه م بعد ده دقیقه به خواب میره. از کجا بدونم به مقدار کافی اون وعده شیر خورده؟
- بدخوابی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چهار ماهش شب که میشه نمیخوابه و گریه میکنه الان شش صبح هنوز نخوابیده باید چیکار کنیم؟
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد 12 روزه ای دارم که مشکل سوراخ قلب دارند و بعد از ازمایش کف پا تیروئید پر کار نشان داده شده است آیا خطرناک است؟؟؟ شیر خودش رو مرتب میخورد ولی زیاد در طول شبانه روز گریه نمیکند لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- عفونت گوش نوزاد
سلام دخترم دوماه و۱۸روزشه.. وزنش تقریبا ۵کیلو.. درد گوشت داره ک دکترگف عفونت داره.براش آموکسی سیلین ۱۲۵نوشت. چقدر باید بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنیدکنید.. ـواینکه اسهال گرفته مشکلی نیست؟
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
- رفلاکس نوزاد
سلام من نوزادم دوماه و ده روزشه دماغش صدای کیپی میده انگار هوا از پشت بینی وارد بینیش میکنه صدا میده هر چند دق یه بار اینجوره.هنوز دارو رفلاکس ندادم بهش مدادم دست به گوشاش میزنه و بینیش.میگن ۶ ماهگی رفلاکسش بهتر میشه به نظرتون دارو بدم یا صبر کنم ممنونم
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- گریه شبانه دختر ۲ و نیم ماهه
با سلام . دختري 2.5 ماهه دارم که شبها از ساعت 10 به شدت حدود يک ربع گريه ميکند و بعد از تا 2 بعد از نيمه شب بيقرار است و شير نميخورد با خوردن شربت گريپ ميکسچر کمي بهتر است اما هر شب اين موضوع تکرار ميشود. لطفا راهنمايي کنيد. ممنون
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- زردی نوزاد
سلام .یه نوزاد1ماه و سه روزه داریم. از روز ۵ تولد زردی گرفت ازمایش دادیم جوابش ۱۲.۱ بود بعد بردم دکتر قطره داد گفت اگه بیشتر شد قطره بدم بیشتر شد و قطره دادم بعد باز بردم پیش دکتر گفت که دیگه قطره ندم و الان ۱ ماهه شده باز زرد شده تویی چشماشو صورتش گردنش روییسینش و شکمش لطفا راهنمایی کنید ممنون خیلی میترسم
- دفع زیاد نوزاد
سلام دختر من ۱ ماه ۴ روزش ۲ کیلو ۳۰۰ گرم وزنش ،،شیرخشک آپتامی یک و pdf میخوره فقط ،،دفع مدفوع زیاد و بوی تندی داره. گاهی سبز و گاهی زرد و شل هستش علتش چیه ؟؟

