Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی و اسهال خونی
سلام اقای دکترپسر من هفت ماه و نیمشه دو روز بعد مسافرت بدون هیچ علامتتب یا خارش و اگزما دچار اسهال و بعد از سه نوبت دچار اسهال خونی شد. یک دکتر گفتن الژی به پروتئین گاو هس و دیگری گفت عفونتهدر ضمن من از یه ماهگی بهش شیر خشک بیومیل پلاس میدم و الان تقریبا یک ماهه فرنی و پوره و حریره واسش شرو کردمبا شربت کوتریموکسازول و نیو زینک اسهالش خوب شد ولی از ترسم شیرخشکم قطع کردمبنظرتون الان اگه دوباره شیرخشک بدم خطری داره؟
- راه نرفتن کودک ۱۷ ماه
با سلام دخترس۱۷ ماهه ای دارم ک هنوز راه نیفتاده ولیهمه فعالییتی دلرد و دستش را ب دیوار و میز و بقیه وسایل میگیرد ومیرود.حتی وقتی ه دیولار تکیه اش میدهم و روبرویش مینشینم چند قدم ب تنهایی راه می اید،ولی هنوز به طور کاملا مستقل نمیتواند راه برود .چ کنم ایا مشکلی نیست.
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- تب و سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶ کیلو. چهارشنبه هفته پیش تب کرد و سرفه داشت. تبش اوایل ۳۸.۷ بود استانینوفن میدادم پایین میومد یا چند ساعت قطع میشد و بعد دوباره تب میکرد تا ۳۷.۷ و بعد کم کم قطع شد ۴ روز ادامه داشت. برای سرفه پلارژین میدادم. الان دوباره که سه شنبه هست یعنی یک هفته بعد تب داره ۳۷.۶ لازمه ازیترومایسین بدم؟ سرفه هم هنوز داره و گلوش هم قرمزه کمی. لوزه هم داشت قبلا فرمودید عمل لازم نداره اما الان که مریض شده لوزش بزرگتر شده
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام مقدازمصرف داروی آزیترومایسین برای کودک ۵ساله چقداست
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲ سال و هفت ماه با وزن 18کیلو
دو روز هستش ک دخترم تب ولرز داره همراه با گلو درد وتو خواب بد نفس میکشه
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر.پسر یازده ساله من زیر بغلش سمت چپ یه غده در اومده اندازه لوبیا.نرمه و درد داره.ایا خطرناکه؟علتش چی میتونه باشه ؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر 22 ماهه دارم شیرخشک ببلاک میخوره میخوام بدونم تا چند وقت دیگه باید شیر خشک بخوره؟
- امگا۳
ببخشید یک سوال دیگه هم داشتم امکانش هست برای بچه ۹ ساله قرص امگا۳ بدون جیوه معرفی کنید آخه روی امگا۳ کودکان نمینویسه بدون جیوه برای همین نمیدانم چه قرصی بگیرم.
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- سرفه
سلام ببخشید دخترم ۱۸ماهشه الان دوماهه سرفه میکنه چند وقت توخواب وبیداری سرفه میکرد ولی الان یک ماه است وقتی از خواب بیدار میشه بیشتر سرفه میکنه وسرفهاش خلط دار هست چکارکنم ...
- فاطمه
سلام آقای دکتر پسرم بخاطر کم اشتهایی و وزن کمش دکتر بهش شربت زینک گلوکونات داد الان تموم شده میخواستم بدونم میتونم هر شربت زینکی بهش بدم یا همون گلوکونات بدم
- سلام من به شدت معده ام درد میکنه پسرم ده ماهشه موردی نداره
- مصرف پماد بتامتازون
سلام شب بخیر کودک من دختر ویک سالش هستش برا سوختگی پاش از پماد بتامتازون چند بار استفاده کردم و سریع هم خوب میشد الان فهمیدم این پماد خیلی عوارض داره میخواستم ببینم کودک من چون دختر هم هست براش مشکلی یعنی پیش نمیاد لطفاً راهنماییم کنید ممنون
- قطره اهن
سلام دکتر من پسرم یه سالشه قطره اد واهن چندسی سی بدم بهش
- تب بالا ۳۸
سلام پسرم ۴ سالشه تب کرده وهیچ علایمی نداره تبش به ۳۹ ،۲ رسیده ماه قبل هم همین طور ۴روز تب داشت الان هم دوباره تب کرده ایا مشکل خاصی داره که تب میکنه
- دلیل عدم تمایل کودک 9ماهه به شیر خشک
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه و دوماهه که کاملا نسبت به شیر بی میل شده و اصلا طی روز لب نمیزنه و مجبورم در خواب بهش شیر بدم. در این مدت شیرخشک نان ،گیگوز و آپتامیل رو هم امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به شدت از بوی شیر زده شده و با دیدن شیشه شیر نگران میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم

