Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آزیترمایسین ۲۰۰
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۶سال با وزن ۳۳
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- یبوست
سلام آقای دکتر.خوردن زینک سولفات باعث یبوست ميشوديانه.ممنون
- نوه ی من یک سالشه هسته ی خرما بلعید نگرانم چی میشه
- گرفتگی بینی
با سلام و وقت بخیر کودک من تازه شش ماهش تموم شده و بسیار بیقرار است و زیاد گریه میکنه میتونم بهش شربت بی بی سد بدم؟؟ اگه بله چه مقدار؟ باتشکر
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- مالیدن چشم
باعرض سلام پسرم حدوداچن هفته ای هست بغضی وقتادرروزهمش به چشماش دست میزنه میخارونه دوسالشه بیشتراوقات بیرون میریم میایم بیشترمیشه دلیلش چی میتونه باشه
- واکسن ۶ سالگی
باسلام پسرم دارای آسم تنفسی خفیف ازنوع سرفه می باشد ولی برای استفاده ازداروهایش مقاومت دارد می توانیم واکسن ۶ ساگی رو تزریق کنیم
- سلام وقت بخیر ببخشید من دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- قارچ در مدفوع
باعرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر حدود 20 روز پیش پسرم که 5 ساله است غذا که میخورد بعد از حدود 20 ال 25 دقیقه مدفوع میکرد بردیم دکترشربت مترونیدازول هر 8 ساعت 5 سی سی و پودر کی لاکت و شربت آمی لوپرا هر 12 ساعت 2/5 سی سی داد گفت میکروب توی روده اش هست اسهال نداشت دل پیچه هم نداشت مترونیدازول هر 8 ساعت به مدت 1 هفته دادیمش بعدا از 14 روز که آزمایش مدفوع داد دکتر گفت مقدار خیلی کم قارچ توی آزمایش دیده شده شرایط یک هفته دارو خورده رو هم گفتم بهش گفت نیازی به دارو نیست رفع میشه لطفا شما نظرتون رو بفرمایید. ممنونم
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- کولیک نوزاد
سلام ببخشید برای کولیک پسرم ۴۳ روزه که فاویسم داره و قلبش هم سوراخه چه داروی ضد نفخی میتونم استفاده کنم در ضمن بدو تولد هشت روز بخاطر زردی بستری هم بوده و قطره بیو لاکت شبی پنج قطره میدم بهش و شربت دومتیدون هم روزی سه بار ۱و سه دهم سی سی هم میدم
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- شیر خوردن
سلام خسته نباشید.من کودکی دارم ۱۱ماهه که رفلکس معده داره و وزنش ۹کیلوبود الان تواین ی ماه دوکیلوکم کرده وشده ۷کیلو ،خیلی بیحاله ،ضعف شدیدی داره ،داروهایی که دادنو بالا میاره ،شیرهمکه بهش میدم بالامیاره جوری شده که هیچ چیزی رونمیخوره وبه شدت وبافشار همروبرمیگردونه ،اگه میشه شما بگین من چیکارکنم.ممنون
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرم سه سال داره چهارشنبه هفته گذشته به مدت دو روز فقط تب ملایم داشت که با شربت کوریزان مهار شد از دیروز عطسه و گرفتگی بینی داره و خواب براش سخت شده تقریبا بینی کیپ شده چه دستوری میفرمایید ،ممنونم.
- سوزش گلوی دخترم
با سلام دختر شش ساله چند روز پیش سوزش گلو و گرفتگی بینی و تب خفیف داشت الان بعد چند روز باز میگه گلوم خیلی میسوزه و تبم داشت مگه میشه علایم بعد چند روز برگرده
- تداخل داروها بامشکل فاویسم
سلام وقت بخیر، دکترپسرم 23ماه داره وازمایش فاویسمش مثبت شده ایا شربت فروگلوبین ب 12واستئوکر رومیتونم بهش بدم
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد

