Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داغی یهویی کف دست
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه یهویی کف دستاش فقط داغ میشه میخواستم بدونم مشکلی داره یا خیر؟
- قطره آد يا شربت ويتا زينك
با سلام ببخشيد كودك 9 ماهه دارم كه به علت اينكه وزنش يه مقدار كم بود پزشك بهش شربت ويتا زينك داده كه عصر ها 2 سي سي بهش بدم آيا باز نياز هس كه قطره آد بهداشت رو هم مصرف كنه چون داخل شربت ويتامين آ و د دارد ولي مقدار آن از قطره آد كمتر هس . چون هنوز دندان هم ندارد يكم نگران هستم ممنون اگه سريع تر جواب بدين
- قطره پاراکید
پسرم دوماه و نیمشه ، برای خوابش قطره پاراکید میدم. عوارض داره؟ چه عوترضی میتونه داشته باشه؟
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲۲ماهه
وزن کودک ۱۵ کیلو و ۲۲ ماهه است
- ادرار نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر من پسرم از زمانی ک باردار بودم ی کلیه نداشت و پسرم با ی کلیه ب دنیا اومد در ۲۹ هفته زایمان کردم الان سوالی ک ذهن منو درگیر کرده پسرم در طول روز ادرارش خوبه اما همیشه شب از ساعت ۹ شب میخوابه تا صب ساعت ۶ صبح ک در طول این چند ساعت هم کم شیر میخوره دوبار بیدار میشه برای شیر و من وقتی پوشکشو بتز میکنم میبینم ک کاملا پوشک تمیزه و بچه اصلا ادرار نکرده حتی ی بار این خطر ناکه ؟
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو
- سرفه نوزاد
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- شربت ویتامین برای افزایش فزن کودک
سلام آقای دکتر لطفا یه شربت مولتی ویتامین یا هر چیزی که خودتون صلاح میدونید برای افزایش وزن بچه ۶ ساله معرفی کنید همراه دستور مصرف دخترم ۵ سال و ۱۰ ماهشه با وزن ۱۷.۵ و قد ۱۱۶
- سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- تب
سلام آقای دکتر اگه بچه 3 تا4ماهه تب کنه آیا میشه شیاف کود استفاده کرد؟چه میزان؟
- Securing Your Household Heirlooms: Conserving Photos and Documents in Scottsdale Vaults
A well-designed safe offers more than basic protection. Features like heavy-duty construction, electronic locks, and heat-resistant materials help keep valuables protected in unexpected situations. Choosing the right safe helps ensure important items remain secure whether at work. https://mercurylock.wordpress.com/2025/12/14/reliable-locksmith-services-scottsdale-az-2025/
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- ازیترومایسین
سلام پسرم دو سال و ده ماهشه. وزنش دوازده کیلوه. چقدر ازیترومایسین 200بهش بدم.
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- طریق مصرف دارو برای کودک یک ساله
با سلاممصرف داروی آموکسیسیلین ۱۲۵ برای کودک یک ساله با وزن ۹ کیلو به چه شکل است

