Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تزریق
برا بچه ی چهار ساله چند دوز واکسن آنفولانزا بایستی تزریق شود؟
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- ضربه زدن
سلام وقت شمابخیر پسریکساله دارم زیاد میوفته همشم باسرمیوفته میخواستم بپرسم اذیت نمیش سرش؟همون لحظه گریه میاد ولی بعداوکی میشه فقط میخواستم بپرسم مشگلی پیش میاد یان
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکترپسر سه ساله ای دارم که چند روزهست سرما خورده غلط بالا آورد بهش استامینوفن ودیفن هیدرامین دادم بعدآبریزش گرفت الان یکم بیحاله البته غذاهم نمیخوره شما چه تجویز میفرمایید
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- سرفه های خلط دار
دختر من از اول پاییز سرفه های خلط دار میکنه تا بهار که یکم هوا گرم بشه هرچی هم بهش میدم خوب نمیشه چیکار کنم دکتر بردم میگن یه خورده آسم کودکان داره ولی خوب روش درمانش چیه
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
سلام وقت بخیر دختر ۴ ساله من حدودا ۱۰ روز پیش به مدت ۳ شب به دلیل اسهال و استفراغ شدید و گلو درد بیمارستان بستری شد بعد از ترخیص به مدت ۱ هفته سفکسیم مصرف کرد اما همچنان سرفه های خلطی داره و آبریزش بینی هم رنگ سبز داره میتونم آزیترومایسین بهش بدم؟ وزن ۱۷ کیلو هست
- پرخاشگری کودک
سلام من یه دخترسه ساله دارم که نزدیک ۱۵ روزه ب شدت پرخاشگری میکنه جوری ک نمیتونم ارومش شدم یکسره بهونه های الکی میگیره میگ این لباسونمیپوشم اونونمیپوشم خیلی گریه میکنه قبلا هم اصلا اینجوری نبود الان باهمه دعوامیکنه
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- شربت سیموگلوبین
سلام، آیا شربت سیموگلوبین میتونه مکمل خوبی برای دریافت کلسیم برای کودک ۲ ساله باشه؟ با توجه به ترکیباتش؟ ترکیبات ( به ازاي 5 ميلي ليتر ) عنوان مقدار Vitamin C 42 mg(Thiamin (Vitamin B1 4 mg(Riboflavin (Vitamin B2 1 mg (Niacin (Vitamin B3 8 mg Vitamin B6 0.75 mg Folic Acid 150 mcg (Vitamin B12 (as Cyanocobalamin 1 mcg Pantothenic Acid 2.5 mgCal.Glycerophosphate 750 mgIron 7 mg Zinc 5 mg Copper 450 mcg Manganese 1.25 mg Iodine 90 mcg Lysine 40 mg
- تب بیحالی
سلام خسته نباشید دخترم از دیروز تب داره شب تا صبح دو شیاف گذاشتم ولی هنوز تب ش پایین نیومده میشه بفرمایید چکار کنم؟؟
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهشه برا سرماخوردگی دکتر زیرومکس نوشت ۵روز دادم ولی خلط زیادی داره سرفه های خلطی. اسپری دهانی و بینی هم میزنم. نمیشه چرک خشک کن بدم؟
- گرفتگی بینی و سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم سه سال و دو ماهشه. وزنش ۱۳ کیلو. الان یک هفته هست که آبریزش بینی و گرفتگی بینی داشت. بینیش صدا میداد و وقتی میخواست بخوابه انگار راه تنفسیش بسته هست. شربت کوریزان میدادم ولی خوب نشد. امشب یه بستنی خورد. نصفه شب تو خواب خیلی سرفه میکرد. از سرفه استفراغش گرفت یکم بالا اورد. چیکار کنم؟
- خشکی پوست
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دخترم 5 سال و نیمشه. پوست صورتش خیلی حساسه. با کمترین آفتابی میسوزه و با سرما خشکیش بیشتر میشه. الانم پشت گوشش هم پوست پوست شده. دورلبش هم همینطور. زیر چشمش هم پوسته میده. من همیشه براش مرطوب کننده میزنم. یا زینک اکساید. ولی رفع نمیشه . چه پمادی بزنم؟! پماد ترمیم کننده اشکالی داره! واینکه از کمبود ویتامین خاصی نیست این خشکی پوست؟ ممنون از پاسخگوییتون
- سلام دخترم هشت سالشه شربت ازیتر مایسین دویست گرفتم وزنش ۲۵/۲۶ نمیدونم چند ساعت وچه مقدار باید بهش شربت بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.

