Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بندی ادرار
سلام وقت بخیر چن وقت ادرار دخترم بنده ۱ سالشه وقتی میخواد ادرار بکنه خیلی بی قراری میکنه بعد الان دو روز اصلا ادرار نکرده بردیم دکتر سونو گرفتیم گقت مشکلی نداره بعد توی آزمایش یه عفونت داشت یه سفیکسم داد و الان یه ذره هم بهتر نشده چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- اسهال ابکی دختر ۵ ساله
- ریزش مو
دخترم ۱۱سالشه ریزش مو داره میخوام بدونم در روز چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- اوردن کودک
سلام میشه اقای دکتر من فردا ساعت ۶ پسرمو بیارم برای ویزیت؟؟چون ساعت ۴ امکانش واسم نیست سر کارم،،بچه م حتما باید پیش شما ویزیت بشه
- کودک
سلام شب بخیر،پسرم سه سالشه و حدود یک هفته هست روزی ۱۰یا ۱۱بار پی پی میکنه هر غذایی میخوره بلافاصله دفع میکنه ممکنه مریضی خاصی گرفته باشه؟چی بدم بخوره نرمال بشه
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- دارو
سلام مکمل vanna pure شامل امگا 3و 6و 9 هستش میخوام هفته ای یه دونه به پسرم بدم چون ماهی اصلا نمیخوره و تخم مرغ هم خیلی کم استفاده میکنه ضرری نداره؟
- آبریزش و سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو و ۲۰۰. چند روزه آبریزش داره شربت پلارژین میدادم. الان دودوزه سرفه هم میکنه. گلوش رو نگاه کردم دو تا دونه صورتی داره ته گلوش بغل زبان کوچک تقریبا. میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم؟ به چه مقدار و چند روز باید بدم؟ ممنون
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقتتون بخیر دخترم پیش شما پرونده دارن آقای دکتر سه روز پیش واکسن شش ماهگی رو تزریق کردن بعد سه روز جای واکسن سفت شده چیکار کنم؟ میترسم توده بشه
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- ریزش مو در کودکان
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه ریزش مو داره زینک هم دادم فایده نداشته کمخونی هم داره چه دارویی بهش بدم.
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسر من یازده ماهشه و وزنش هم ۱۱ کیلو هست قطره اهن لیپوزوفر باید چقدر بدم بهش ؟ و ایا نیازه قطره مولتی ویتامین که مراکز بهداشت میدن رو هم بهش بدم
- درمورد تغذیه کودک
- سلام آقای دکتردخترم نزدیکه بره تو۸سال دندونای بالاش پوسیده دندانپزشکی هم که بردم نذاشت بکشن گریه میکردازآخردکترگف هنوزوقت داره که دربیاد بنظرتون دیرنشده هنوزوقت داره؟
- شیاف استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سال و ۱۰ ماهشه. وزنش ۱۵ کیلو. تب داره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ یکی و نصف براش کافیه؟ یا باید بیشتر باشه؟
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد

