Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- ادرار
سلام اقای دکتر پسر20 ماهه دارم چندروز پیش قیصی خورد بالا اورد بعدش تب کرد بردم دکتر تایلوفن و دمیترون دادن که دمیترون رو فقط دوبار دادم و اصلا بالا نیاورده تایلوفن هم دوروز یعنی تادیروز . اسهال هم افتاده بود که رامنوفلو دادم متوجه شدم دندون نیش هم داره درمیاره. ولی دوروزه یکسره میگه پی پی که ببریمش داخل توالت میبریم بعصی اوقات جیش و پی پی میکنه بعصی اوقات نمیکنه امشب توخواب پاشد کلی گریه کرد و گفت پی پی اخرم نکرد . نقعدش هم بحاطر اسهالش سوخته که کالاندولا میزنم . میخوام بدونم احتمال داره عفونت ادرار داشته باشه ؟ چه دلرویی بخوره ببینم خوب میشه یانه؟مرسی اقای دکتر
- رفتار کودک
پسر یازده ماهه جز دستش هیچ چیزی را به دهان نمیبرد آیا این رفتار نشاندهنده مشکلی برای فرزندمان هست
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- تهوع
سلام،کودک نه ماهه من رودل کرده و هرچی خورده رو بالا آورده و میلش به غذا کم شده و حتی آب هم تو معدش نمی مونه،چه کار می تونم بکنم براش
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- انجیر
سلام آقای دکتر میشه به بچه ۶و نیم ماهه سیب پخته با کمی انجیر پخته داد؟؟
- قطره
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه قطره مولتی ویتامین و آهن از هرکدام یه سی سی میدم درسته؟
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- ریزش آب دهان
سلام خسته نباشید پسر من بیست ماهشه از دو ماهگی آب دهان میریخت تا چند ماه پیش خوب شده بود ولی یک ماهه که دوباره شروع شد و شدید هست خیلی نگرانم که نکنه مشکلی باشه شیرخشکی هم هست و ریفلاکس هم داشت
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- ویزیت شدن
سلام پسرم دوسال و شش ماهشه هرچند وقت پیش شما برای چکاب میارم،، دیروز زنگ زدم گفتن شما مسافرت تشریف دارین ؛؛ پسرم هر چند بار دل درد میگیره چون زیاد بالا وپایین میپره ، تا زمانی ک شما تشریف بیارین چ شربتی بهش بدم و چ مقدار؟؟ مرسی
- دادن دوز زیاد سفکیم
برای کودک ۶ سالم با وزن ۲۳ کیلو یبار ۵ سی سی سفکسیم دادم و یکساعت بعد بجای یه شربت دیگه اشتباهی دوباره ۴ سی سی سفکسیم دادم چیکار کنم؟
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون

