Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم شش مهش دوروزه تب میکنه بعد بی قراره ایا از دندون در اوردنشه یا سرما خورده اخه هیچ علایمی هم از سرما خوردگی نداره ایا شربت کوریزان براش مناسبه
سلام دخترم شش ماهه دانه های قرمزسفت دریک طرف صورتش درآمده چند روزی هست خوب نشده
- ب
باسلام دخترم دوماهشه موقع ادرار خیلی گریه میکنه ادرارش خیلی بوی بدی داره دکتر بردم گفتن بستری بشه پیش پزشک دیگه بردم ازمایش دادیم هنوز جوابش نیومده چیکار کنیم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرفه صدادار ویکمی ابریزش،بینی دارد احساس میکنم سرفه هاش خلطی هست چه داروی بهش بدم
- جوش
سلام دخترم کنار سینه ش جوش سفید رنگ از اول تولدش داره علتش چیه
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید
- رفلاكس معده
با سلام ميخواستم بپرسم كمبود وزن نوزاد رفلاكسي جبران ميشود؟؟و اينكه چه زماني بهبود كامل پيدا ميكنند
- خوردن کاغذ
باسلام دخترم امروز داداشش پاسور بازی میکرده یه تیکه از پاسورو قورت داد مشکلی پیش نمیاد اول که حق زد بعد قورت داد
- کودک
سلام آقای دکترین نوزادی 25 روزه دارم که زردی دارد وزن کودک 5 کیلو هستش ممنون میشم بفرمایید آز چه شربتی استفاده کنم ؟
- زردی نوزاد
با سلام. نوزاد من 26 روزه است و دیروز که رفتیم متحصص اطفال چون زردی ان 6.5 بود برایش ازمایش عفونت ادرار و تیرویید نوشت.ایا نیاز به انجام هست. چون تست غربالگری نوزاد هم مشکلی نداشته
- پسرم سرماخورده شدید وگلوشم عفونت کرده .اول اآموکسی سیلین خورد تبش قطع نشد الان آموکسی کلا یه نوبت گرفته ولی دل درد داره شدید
- قطره آهن
سلام دکتر تغذیه به پسر 20ماهه من بخاطر وزنش و کم اشتهایی شربت مولتی ویتامین سانستول پلاس زینک داده میخواستم بدونم آیا در کنارش قطره آهن هم بهش بدم یا نه؟
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- یک نخود کوچک زیر پوست پشت گردن نوزاد ۶ ماهه ویمه
- زیاد مدفوع کردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ببخشین پسرم پنج ماهشه دفعات مدفوعش زیاده شاید تا روزی شش بار یا هفت بار حالا گفتم ببینم مشکلی نیس اگه دفعاتش زیاده ؟شیر خشک پپتی جونیور فقط میخوره
- پماد بتامتازون
سلام دخترم الان 40روزش است و حدود یک ماه از پماد بتامتازون استفاده میکردم الان متوجه شدم که خیلی خطرناکه تورو خدا کمکم کنید خیلی میترسم الان دوبار بردمش بهداشت گفته وزن و رشدش خوب نبوده باید چیکار کنم
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر اگر نوزاد اگزما نشه یا استفراغ نشه یعنی حساسیتش برطرف شده؟
- تشنج نوزاد
سلام اقای دکتر خواهرزاده من با جنسیت پسر در ده ماهگی اولین بار دچار تشنج شد. از اون موقع تا الان که 20 ماهه است زیر نظر متخصص اطفال داروی والپرات سدیم و کلونازپام مصرف میکند ولی بازم در دوره درمان حدود سه چهار بار دچار تشنج خفیف شده است. میخواستم از شما بپرسم که ایا تشنج با وجود مصرف دارو امری عادی است یا علت دیگری دارد؟ با تشکر از شما
- تاول آلت تناسلی کودک پسر
پسرم ۵ساله هست و آلتش چند تا تاول کوچک زده وچندجا مثل خراشیدگی ایجاد شده.البته ۳روز هست که شکلات خیلی خیلی زیاد خورده نمیدونم از اون هست یا علت دیگه ای داره.چیکار کنم؟چه پمادی استفاده کنم؟؟البته خارش و سوزش نداره
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید دکتر برای دخترم از یک ماهگی به دلیل دل درد وباد شکم وگریه زیاد شیر خشک نان اچ آ نوشت الان دیگه پیدا نمیشه شما چه شیر خشک پیشنهاد میکنید 4ونیم ماهه است. روز ها شیر خشک میخوره فقط تو خواب شیر خودمو میخوره. ممنون از اینکه به سوالاتم جواب میدهید
- هیدرونفروز کلیه نوزاد
سلام وقت بخیر، در زمان بارداری هیدرونفروز هردو کلیه جنین تشخیص داده شد، حدودا ۱۲ روز بعد زایمان از دخترم سونوگرافی گرفتیم فقط در سمت چپ fullness به قطر ۵mm دیده شد، آیا این باعث احساس درد در نوزاد هست یا خیر؟ امکانش هست که در سمت چپ هم رفع بشه؟چه اقدامی باید انجام داد؟

