Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زبان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم سه ماهه است زبونش یه کوچولو قرمز از چی میتونه باشه
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه تب کرده الان فهمیدم شربت پروفن نیم ساعته بهش دادم تبش ۳۹ هست.شیاف هم گذاشتم همچنان ۳۹ هست چکار کنم؟؟؟
- غده در پشت سر
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- خر خر سینه کوکان زیر شش ماهه بخاط چی هست
فرزند من از بدو تولد تا الان که شش ماهه است خرخر سینه دارد به پزشک متخصص مراجعه کردیم گفتند مشکلی ندارد
- سرماخوردگي يارفلاكس
سلام وخسته نباشيد من يك پسردوماه و بيست وپنجً روزه دارم پسرم ٢٩روز زودتر بدنيااومدو١٢روزبستري بودو٦عددسورفكتانت بهش ازريق كردن وقتي دنيا اومد٢٨٥٠بودوقت ترخيص شد٢٦٠٠الان ك مزديك سه ماه داره چيزي نزديك ب ٧كيلو وزن داره شكرخداوزن گيريش بدنبوده الان حدود دو سه روزه احياس ميكنم مريض شده همش توخواب يا بعضي وقتا توبيداري شير مياد توگلوش وبرميگرده وحالت تهوع بهش دس ميده استفراقش هم يكم هم عوض شده قبلا بيشتر پنيري بود الان چندباري شيري هستش ودوبار فقط حين شير خوردن شيروبالا اورد،بينيش هم صداميده وپره از مخاط واب انگار جلو نفسش روميگيره وقت شيرخوردن خيلي اذيت ميشه امروزوفردام دكترتعطيله تاببرم صبحها هم همش بينيش ميگيره وخرخر ميكنه البته سرفه هم دانه دانه اي داره
- جوش اطراف سینه
سوال وقت بخیر. .من دخترم ۱۰ ماهشه از اوایل ۴ ماهگی در دو طرف سینه اش ۱ حالت جوش سر سفید پیدا کرد تا الانم که ۱۰ ماهشه هموجور باقی مونده ایا نیاز به درمان و پیگیری داره ؟
- سرما خوردگی
پسر چهار ماه سرما خوردگی شدید بینی بنده شیرم بخوبی نمیخوره چی دارو مفیداست
- وزن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۱۲۲ روزه دارم که وزنش ۶کیلو و ۱۵۰ ماه قبل کم وزن گرفت نمیدونم بخاطر شیطنت و کم شیر خوردن یا شیر من کافی نیست آزمایش مدفوع هم دادم مشکلی نبود وزن طبیعیش پایان ۴ماهگی باید ۶کیلو ۴۰۰ میبود اما ۲۵۰ گرم کم داره چرا دکتر؟چیکار کنم؟غذای خودمو بیشتر کنم که بچه سیر بشه؟
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- تغذیه
سلام وقت بخیر برای مقوی کردن و وزن گیری داخل غذای نوزادنوزاد هفت ماهه چی بریزم واینکه چشماش یکم پف داشت به دکترگفتم گفتن الرژی داره به بادام بهش نده.چی کارکنم؟شاید به کره گاو محلی حساسیت داشته باشه
- درمان ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقت بخیردختر من یکسال ودوماهشه،با وزن ۲ کیلو و۷۵۰ گرم وقد ۴۹متولد شد،یکسالگی ۸کیلو بود،هنوز شبها خیلی بیدار میشه وگریه میکنه و تقاضای شیر داره،یکماه پیش دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد و براش کپسول امپرازول تجویز کرد،توی ماه گذشته تقریبا ۱۵شب نسبتا خوب خوابید ویکی دو بار بیشتر بیدار نشد ولی بقیه شبها مثل قبل بود،میخواستم ببینم آیا قطرات بی بی کر میتونه کمکی بهش بکنه پدر درمان ریفلاکس تاثیری داره؟
- سلام اقای دکتر نوزاد4ماهه دارم شدیدا گریه میکنه نمیدونم کولیک هست یان هرکار. میکنم آروم نمیشه
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- شربت زینک سولفات
سلام و خسته نباشید اقای دکتر میشه به دختر ۱۰ماهم شربت زینک اکساید بدم؟چه مقدار در روز؟
- بوی بد واژن
سلام کودنک 6 ماه دارم که مدتی است از واژنش بوی خیلی بد می اید لطفا بگید چکارکنم
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر
- تعویض شیرخشک ومشکل دلدرد بچه
سلام بچه من 45روزشه و شب نمیخوابه. دلپیچه داره. شیرخشک هم گیگوز 1 استفاده میکنیم. ولی رشد خوبی نداشته و دلدردشم خوب نشده. میتونم شیرخشک را عوض کنم؟ وچه شیرخشکی مناسب میدونید

