Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام اقایی دکتر پسر من از دوهفتگی مدفوعش مثل سنگ ریزست همش در حال زور زدنه هر روز دفع داره ولی مث سنگ ریزه باید چکار کنم؟دکترم بردم گفتن مال شیر خشکه و در حال حاضر شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه
- کولیک
با سلام. کولیک در نوزادان در چه سنی اتفاق می افته؟ با تشکر
- شیرخشک
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۴ ماهه که هم نفخ زیاد و هم ریفلاکس دارد چه شیرخشکی مناسب است؟
- تغییر رنگ ادرار کودک
سلام من دختر ۱۱ ماه دارم تازه از شیر مادر گرفتم چون شیر خشک نمیخوره مجبورم شیر گاو بهش بدم همراا با غذا های کمکی ؟
چندروز هست که ادرارش بیشتر شده و رنگ ان بی رنگ و حالت دودی خاکستری شده /به نظر شما از سرماخوردگی یا مشکل تغذیه هست باید چکار کنم خیلی نگرانم - روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام شیرخشک پسرم که۵ماهشه مشکلی داره ازچند نوع بهش بدم اخه اپتامیل چندروزمیخوره باز ببلاک دادم باز دوباره نان خریدم ایا مشکلی داره ازهمش بهش بدم؟؟
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- مدفوع نوزاد
مدفوع دخترم زرد خیلی کمرنگ شده تو ۵ ماه مولتی ویتامین میخره وشیر خودمو علت چیه
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
- دلدردودلپیچه درکودکان
بچه ی سه ماهم خیلی زور میزنه وبیقراره خوابش هم کوتاه آخرش نیم ساعت میخوابه وچند ساعت بیداره دوبار دکتر بردیم قطره کولیک ایز وکولیک آید دادن اما تاثیری نداشته واقعا ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
سلام من نوزادم3ماه داردموقع خواب خیلی گریه می کند تا خواب میرودبه چند دقیقه نشده بیدارمیشودواز دوباره گریه می کند مشکل خواب داره نمیتونه درست بخوابه، دکتر هم بردمش میگن مشکلی نداره برای دل دردش هم دارو میخوره، می تونم از شربت بی بی سد استفاده کنم برای خوابش
- شربت موتلیوم
سلام.اقای دکتر من سومین باره میپرسم.ببخشبد اما هنوز جواب سوالمو نگرفتم.مکه دومتیدون همون موتلیوم نیست.شما جایی فرمودین موتلیوم رو واسه نوزاد تجویز نمیکنید.اما دومتیدون رو به من گفتن واسه نوزاد مجازه.این دوتا دارو آیا باهم فرق دارن؟
- سرماخوردگی وسرفه نوزاد ۱۸روزه
باسلام وخسته نباشید نوزاد ۱۸روزه دارم بدلیل سرماخوردگی پدر ومادر بیماری به نوزاد منتقل شده و ونوزادم دارای گرفتگی بینی وحلق وخروج اخلاط سبز رنگ از بینی و سرفه همانند بزرگسالان هست ولی خوب شیر میخوره وبه نظرم حال عمومی هم خوب هست برای رفع سرفه وگرفتگی واخلاط چه کار باید انجام بدهیم ممنون تشکر

