Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۴ماهشه خیلی گریه میکنه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
سلام دخترم ۴ماهشه خیلی روزها گریه میکنه اماشبا خوب میخوابه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
- قرص لووتیروکسین
با سلام و عرض ادب.میخواستم بدونم چند دقیقه قبل و بعد از خوردن قرص لووتیروکسین شیرخوار نباید شیر بخوره؟ با تشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- سلام کم وزنی
شوهرم میگه نمیخاد ببریم نیاز ب دکتر نداره نمیزاره نمیشه اونجور دارو تجویز کنی
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
سلام نوزاد ۱۰ ماهه سرفه می زد بردم پیش متخصص دارو سالبوتامول داده و آزیترو ماسین وگفتن اگر بی قراری کردن آزیترو ماسین را استفاده کن الان آزیترو ماسین را شروع کردم سالبو تامول را قطع کنم یا هنوز استفاده کنم
- واکسن
ببخشید میشه واکسن ۱۸ ماهگی رو ۳ روز دیرتر زد؟
- سوختگی پای بچه
سلام خسته نباشید دخترم ۷ ماهشه سوخته هر کاری میکنم خوب نمیشه شدیده خیلی افتضاحه پوشک عوض میکنم خوب نمیشه کرم عوض میکنم خوب نمیشه چیکار کنم مشکل چیه خسته شدم دیگه داغون شده بچم
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- کولیک نوزاد دو ماه
میشه یه دکتر خوب داخل اصفهان معرفی کنین که بتونم بهشون مراجعه کنم و کاری که گفتین انجام بدن؟ به نظرتون قطره بی بی کر خوب نیست بهش بدم؟
- شکم درد
با سلام بنده نوزادی دارمکه یه ماهشه خیلی به تودش میپیچه و فشار میاره آیا از شکم درده؟ و اینکه شربتی چیزی هست برای درمانش چون پاهاشو به طرف شکمش جمع میکنه و سرخه سرخ میشه
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- لاغری نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر نوزاد۵ماه و بیست روزه ای دارم ک فقط از شیر مادر تغذیه میشه الان۲هفته هست تا یک قطره شیرمو میخوره جیغ میزنه و سینه نمیگیره شیر خشک خریدیم ب هیچ عنوان لب نمیزنه خیلی لاغر شده توی ایندو هفته تورو خدا راهنمایم کنید اقای دکتر
- تماشای تلویزیون از چه سنی مجاز است
با سلام و عرض متانت و تشکر بابت اینکه دلسوزانه وقت میزارید نوزادی سه ماهه دارم و در حال تربیت با روش دو زبانه هستم و برای این امر نیاز دارم که برخی کارتن های زبان انگلیسی رو به مدت سه ساعت برای فرزندم پخش کنم تماشای تلویزیون تا چه سنی برای کودک ممنوع هست ؟
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر برای پسر شش ماهم برای رفلاکسش میتونم عرق نعناء بهش بدم نحوه مصرفشم توضیح بدید ممنون
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره

