Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- قطره اهن
سلام اقای دکتر شما نگفتین چه قطره اهنیوباید ۱۵ قطره بدم به دخترم بی زحمت اسمشم بگین.دخترم ۳ماهو ۱۰روزباوزن ۵و۴۰۰ ممنون
- بچم لبش قهوه ای شده
سلام خسته نباشید میگم بچم 39روزشه دوروزه میبینم لبش قهوه ای شده ینی چشه مشکلیه؟
- جای واکسن عفونی شده آیا؟
سلام. بعداز واکسن پسرم زیربغلش اندازه گردو قرمز شده. بیقراری، داره الان 4ماهه است چکارکنم؟
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- خوردن مغزها
نوزاد ده ماهه چه آجیلی میتونه بخوره من فقط بادام رو به صورت حریره میدم
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- رفلاکس نوزاد
دخترم 75روزش یکماهش بودخیلی به خودش میپیچیدانقدربه خودش فشارمیاوردکه قرمزمیشدبردمش دکترتشخیص دادن رفلاکس داره داروهایی که تجویزکردن بی بی کر،کولیک،زانتاک وقرص باکلوفن بودقراشدتایکماه استفاده کنم ودوباره برای معاینه ببرمش ولی متاسفانه مطبشون تعطیل شده تاالان هم همونطورداروهاروتکرارکردم وتابه امروزادامه دادم نمیدونم بایدچیکارکنم، الان هم زورزدناش خوب شد فقط بالامیاره وتازگیهااب دهنشوبیرون میریزه ؤوزن گیریشم خوبه مشکلی نداره لطفاراهنمایی کنیدکه ازحالابه بعدبایدچیکارکنم،ممنون
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- اوق کردن
سلام.پسرم 20ماهشه.پسرم هر وقت که بویی به مشامش برسه که خوشایندش نباشه اوق میزنه.بعضی اوقات بویی هم نیست ولی اوق میزنه.میترسم که حاد بشه.میخواستم علتشو بپرسم.ممنونم اگرجوابمو بدین.
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من تازه وارد ۵ماه شده وییوست هست از چی میتونم برا رفعش استفاده کنم نیاز به ملین کننده هست
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- شربت پیروی ساید برای بچه
شربت پیروی ساید برای بچه ۱۱ ماهه چطور مصرف بشه
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- گرفتگی بینی
نوزاد سه ماهه ای دارم کهگرفتگی بینی دارد همرا ه با سرفه خیلی کم در زمان خواب حالت تهوع بهش دست میده وبا بغل کردن این حالت برطرف میشه قطره بینی هم استفاده میکنم،با ماساز دادن بینی چرک های سفید چسبناکی از بینی میاد نیازی به دارو هست؟ ممنون از لطف شما
- شیر دهی
نوزاد سه ماهه ام حداکثر ده دقیقه شیر میخوره نگرانم احساس میکنم سیر نمیشه.وزنش ۶کیلو.شب ها تو خواب بهش شیر خشک هم یه وعده میدم
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟
- یبوسیت نوزداد 10 روزه

