Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۹ روزشه ۲۰ فروردین ۴ماهش تموم میشه خیلی بی قراری میکنه و کف و آب دهن از دهانش سرازیر میشه و خیلی دست به دهانش میبره هرچیزی را میخواد بخوره و من احساس میکنم داره دندان در میاره لثه ی بالا و پایین دقیقا جای دوتا دندان بالا و دوتا دندان پایین سفید هست آیا دندان درآوردنه؟
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- قرص آهن
سلام آقای دکتر من دختر۳ماهه ای دارم قرص هماتینک میخورم برابچه ضرر نداره ممنونم
- مشکلات کولیکی
سلام پسر من 45 روزشه خیلی کش و قوس میده خودشو و اینکه زور زیاد میزنه گریه نمیکنه ها صدای خرخر هم میده مشکل چیه
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر،خسته نباشید خیلی ممنون که واسه پاسخ دادن به سوالای ما وقت میگذارید واهمیت میدید،میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات واسه بی اشتهایی شیرخواری که سه ماه و۵روزه اس هم قابل استفاده هست واینکه چقد باید بهش داد،پودر امپرازول،قطره آ.دوپدی لاکت هم میخوره تداخل داریی ایجاد نمیشه؟
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- فاویسم و مصرف آهن
نوزاد ۱۵ روزه ای داریم که مبتلا به فاویسم است. از شیر مادر تغذیه میکند. مادر نیاز به مصرف قرص آهن دارد. آیا مصرف قرص آهن توسط مادر برای بچه خطرناک است؟؟
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر رگه خونی خیلی کم در مدفوع نوزاد مشاهده کردم شیر خودمو بهش میدم یه موقع هایی اسهال داره یه موقع هایی شیر رو هضم نمیکنه تیکه های خیلی کوچک سفید شیر هضم نشده دفع میکنه قطره کولیک میخوره چون زور میزنه دکتر داد دلیلش چه ممنون میشم
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر ی سوال داشتم ازتون من پسرم سرماخورده یعنی فقط سرفه خلط داره داره با عطسه حواسم نبود ی دو سه روزی همینجوری قطره اهنم دادم خطرناک؟۸ماه هست
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- یبوست
باسلام من دخترم تو هفت ماه است مثلا شکمش یکروز یکم کارمیکنه و سفت است و یک روزبعدیادوروزبعد شکمش دوباره کارمیکنه و معمولیه ایایبوست داره موقع دفع زورمیزنه اما بیقراری نداره و سفتی شکمش اینکه گلوله ای باشه نیست
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- سرماخوردگی
برای سرماخوردگی نوزادان چکار کنیم
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- سر
سلام یه دایره وسط سر پسر دو ماهمه که نبض میزنه طبیعیه؟
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟

