Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- وعده غذایی
سلام دخترم 13ماهشه چند وعده شیر (شیر خشک ببلاک ای ار مصرف میکنه ) و چند وعده غذا میتونه بخورع؟
- تاریخ انقضا
از کجا بفهمیم پوشک بچه تاریخ انقضای گزشته؟؟خریدم شک دارم نکنه تاریخ عوض کرده باشن
- اسهال واستفراغ
سلام.دختر من یکسال وسه ماه هستش.5روز هستش که اسهال واستفراغ داره دوبار دکتر بردم اما باخوردن دارو هیچ تاثیر روش نگذاشته .هرموقع که دارو میخوره بالامیاره.میل به غذا ومیوه نداره فقط شیر خودمو میخوره اونم خیلی کم .هرچیزی هم بخوره بالا میاره .اگه میشه راهنماییم کنید چیکارکنم
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- یبوست در ختنه
سلام من پسر 3 ساله دارم 5 روزه ختنه شده به صورت حلقه. یبوست شده. و وقتی ادرار میکنه خیلی اذیت میشه..
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- زردی کف دست وپا
سلام پسر۴ساله دارم چند وقته سرما زیاد مخوره ده روزه صبح وشب ۵س سی اموکسی کلاو میخوره به شدت نارنگی میخوره قبلا گوشت میخورد الان اصلا کوچکترین گوشتی ببینه میریزه بیرون اگه داخل غذاش گوشت ببینه دیگه نمیخوره نزدیک۱۵ روز دست وپاش زرده صورت بدن وچشمها اصلا زرد نیستممنون میشم راهنمایی کنید🙏
- قطره فلوکورت برای کودک
دکتر برای کودک یک ساله یک ماه فلوکورت نوشته استفاده شه یا ن
- فاموتدین
دکتر سلام راجب دوز داروی دخترم سوال پرسیده بودم که جواب رو متوجه نشدم فرموده بودید دو دودهم سی سی شربت پپسومید برای ترش کردن معده ش گرفتم ورزنش ۱۷.۵ کیلو هست. لطفا دوز و زمان مصرف رو راهنمایی بفرمایید
- آلرژی
کودک 8 ماهه دارم که غذا و شیر خودم رو میخوره اوایل به پروتئین گاوی آلرژی داشت اما اخیرا 2 ماه بود که از لبنیات استفاده میکردم و دیگه علامت آلرژی از خودش نشون نمیداد ولی به تازگی 10 روزه زود به زود مدفوع میکنه و مدفوعش سفته آیا ممکنه دوباره این علامت همون آلرژی باشه ؟؟
- مالیدن بینی وچشم کودک
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام موقع گریه نفسش بالا نمیاد
سلام بچم دو سالشه دختره موقع گریه نفسش بالا نمیاد بمدت ده ثانیه کمتر یا بیشتر خیلی استرس میگیریم چند بار اینطوری شده علتش چیه؟بعدشم یه سوالی دارم بچم موقع گریه وسط گریه خمیازه میکشه علتش چیه
- سفت بودن ناف
با عرض سلام،پسرم حدود3 سالش هست مرتب با ناف خودش ور می ره ،دست که میزارم به نافش احساس میکنم خیلی سفته البته ببار سونو از جداره شکم داده گفته مشکلی نداره ،ولی نگرانم میخواستم یه راهنمایی بفرمایین تشکر.
- حرف زدن کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۲سال و پنج ماه دارد.تعداد زیادی کلمه بلد است بیش از ۱۰۰ ولی جمله فقط آب بده را میگوید.فعل هم مثلا بیا برو بده نیست.چند کودک هم سن او در فامیل جمله بندی خوب دارند.پسرم باهوش است و دستوراتی مثل برو دم دستشویی یا لیوان را بیار و مشابه اینها را انجام می دهد.این که نسبت به کودکان فامیل هنوز جمله بندی نمی کند جای نگرانی دارد؟با سپاس از شما
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴ ماه ونیم
سرماخورده بود روز جمعه متخصص نبود دکتر عمومی بردیم براش شربت اکسپکتورانت و آزیترومایسین ۱۰۰ تجویز کرد احساس کردم اینا دوزش بالاست برا۴ ماه خطرناک باشه ۳ روز بیشتر بش ندادم الان ک ۴ روز گذشته خلط بعضی وقتا نفس کشیدنش مشکل میکنه چکار کنم؟؟؟همین داروها رو ادامه بدم؟؟؟

