Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشيد
.نوزاد من به خاطر مشکل اى يو جى ار با وزن 1600 به دنيا اومد امروز که دو ماهه شده وزنش 3 کيلو. به نظر شما تا الان خوب وزن گرفته.در ضمن با تجويز پزشک روزى 30 سى سى شير خشک نان ميدم.ميخواستم بدونم در اينده مشکلى براى اين نوزادان وجود داره
- کمک
سلام آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید دختر هفده روزه ای دارم خیلی گاز معده دارد همش موقع دفع گاز معده اذیت میشه زیاد شیر نمی خورد میزان دفع شکمش هم کم است میشه بگی چند روزی یکبار خواهشا بگید چکار کنم
- خواب
سلام آقای دکتر دختر۳ ماهه ای دارم بعضی وقتا داخل خواب گریه می کنه ولی بیدارنمیشه دلیلش چیه ممنونم
- شیر
سلام آقای دکتر دختر ۶۷ روزه ای دارم که اوایل تا سه روز پیش سینه را نمیگرفت و من مجبور بودم شیرم را بدوشم با قاشق بهش بدهم ولی الان سه روز است فقط یه سینه ام را میگیرد اون یکی را هر کار میکنم نمی خورد با یه سینه سیر میشود
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- داغ بودن کف دست
سلام.وقت بخیر.پسرم رادمهر کیا تحت نظر شما هست.وزن بدو تولد ۳۸۰۰ و قد ۵۰ cm. دوتا سوال داشتم یکی اینکه بخاطر کرونا پایان ۹ ماهگی که اسفند بود نبردم بهداشت الان قدش ۷۴ و وزنش ۱۰.۳۰۰ هست ایا قد ووزنش خوب هست یا نه؟قطره ادزیر و زینک سولفات میخوره. سوال دوم متوجه شدم کف دستش داغه ولی پیشونیش دمای طبیعی داره ایا مشکل خاصیه؟ مطب شما تعطیله؟
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم تازه رفته تو۹ماه غذای کمکی اصن نمیخوره فقط شیرمیخوره بعدبهش شیرخشک رایانه ای بهش میدم مرکزبهداشت میده چون دیگ ب کمکی رسیده کم کردن شیرخشک رو کم میارم شیرخشکو میتونم شیرخشک دیگ بهش بدم؟چون کمکی اصن نمیخوره اینم داره کم میارم
- مدفوع آبکی
دخترم الان۴۰روزه هست،تقریبادوهفته ای میشه ک روزی۴تا۵بار مدفوع میکنه و مدفوعش آبکی و بعضی مواقع سبز رنگ وبعضی مواقع دیگر زردرنگ هست،از شیرخودم و شیرخشک نان تغذیه میکنه،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- شیر خشک برا نوزاد فاویسم
سلام نوزادم تازه ۱۸ روزشه مبتلا به بیماری فاویسم و زردی شدید ی داره چه شیر خشکی براش مناسبه ؟
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- امپرازول
سلام بخشید من یه دختر سه ماه دارم بهش قرص امپرازل میدم گفتن باید 28عدد تو ماست مخلوط کنی بش بدی الان دخترم شیکمش به سختی کار میکنه وه اشتها نداره
- قلم
باسلام براي نوزادي كه حساسيت بِه پروتيين گاوي دارد و رفلاكس استفاده از از آب قلم گوسفند در سوپ براي او مضر است؟
- هیدرونفروز کلیه نوزاد
سلام وقت بخیر، در زمان بارداری هیدرونفروز هردو کلیه جنین تشخیص داده شد، حدودا ۱۲ روز بعد زایمان از دخترم سونوگرافی گرفتیم فقط در سمت چپ fullness به قطر ۵mm دیده شد، آیا این باعث احساس درد در نوزاد هست یا خیر؟ امکانش هست که در سمت چپ هم رفع بشه؟چه اقدامی باید انجام داد؟
- وزن نگرفتن نوزاد
- شیرخشک
سلام پسره من یه مدتیه هست ک الان هفته ۱ بار دستشویی میکنه ۳ ماهو خورده ایشه و۱ ماه بیشتره که هفته یه بار دستشویی میکنه وشیرخشک کمکی اپتامیل میدادم شیرشو چندروزه عوض کردم ببلاک میدم ولی باز دستشویی نمیکنه میتونم دیگه ببلاکو ندم همون اپتامیلو بدم مشکلی براش نداره؟؟چون هیچ فرقی نکرد بازم انگاری میخاد همون هفته ای یه بار دستشویی
- زردی کودکان
با سلام و خسته نباشید خدمت شما پسر من هفته ۳۵ ام بدنیا اومده و زردی اش ۱۰ هست الان ۱۳ روزشه دکتر خودشون بعد از بیلی ناستر که دیدن تاثیر زیادی نداره براش قرص فنوربیتال تجویز کردن برای چند روز ایا مصرف این قرص عوارض دارد؟
- ریفلکس
سلام وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه مشکل ریفلکس داره مدت هاست درواقع از چندماه قبل یبوست داشت دیگه این اواخر بهتر شده بود یبوستش ولی دوباره برگشته غذای کمکیشم از پنج ماه ونیمگی شروع کردم اما شدیداً ریفلکس داره و بی قراره وپرتابی گاها شیر میریزه بیرون ومدام میاد تو دهنش اذیت میشه سرفه های غیر عادی داره شبها بی قراره وتند تند بیدار میشه وبه زور میخوابه دیگه خسته شدم واقعاً کم آوردم چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
- حساسیت
سلام خدمت دکتر عزیز پسرم نزدیک سه ماهشه به خاطر نداشتن شیر کافی بهش اوایل شیرنان و بعد سوپرامیل دادم از همون ابتدا صورت پسرم روی گونه هاش و ابروهاش قرمز شده در طول روز یه وقتایی شدید مشخص میشه که پسرم همش بهش چنگ میزنه و یه موقع میبینی کامل خوب و سفید شده صورتش موقع شیر خوردن همش خودشو جمع میکنه به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه آیا لازم شیر ضد حساسیت براش بگیرم ماه اول وزنگیریش طبیعی بود ولی الان خیلی ضعیف شده

