Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پا نگرفتن نوزاد
سلام و خسته نباشی دخترم 6ماه و دو روزشه قبلا سر پا میگرفتنش وزن خودشو رو پاهاش نگه میداشت و پا میزد،الان چند روزه که بعضی روزا خوب پا میزنه بعضی روزا زانوش رو خم میکنه و نمیتونه با کمک وایسته
- کتاب
سلام اقای دکتر کرم بین وقت شریف شما بخیر. اقای دکتر من پسرم تحت نظر شماست و این افتخار ماست. اقای دکتر شما مولف چندین کتاب در رشته ی خودتان می باشید، میشه لطفا چندتاش را نام ببرید تا من تهیه کنم و مطالعه کنم بسیار متشکرم
- سرفه خشک و خش خش کردن سینه نوزاد ۵ماهه
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- ایستادن موقع دفع مدفوع
سلام و خسته نباشید،دلیل ایستاده موفوع کردن کودک 4ساله چیست،به هیچ روشی نمیشینه،تشویق جایزه داستان،همه روش ها رو امتحان کردم،موقع دفع مدفوع می ایسته،موقع ادرار فقط میشینه،اکثر اوقات هم به زور خودشو نگه میداره،می ایسته،خودشو سفت میکنه تا مدفوع نیاد تو رو خدا آقای دکتر دیگه خسته شدم،راهنمابی کنید چه کار کنم؟؟؟
- همانژیم کبد
سلام خسته نباشید ببخشید همانژیوم کبدی می تواند موجب کم خونی ناشی از فقر آهن شود؟
- الرژی غذایی
سلام به پسرم ک هشت ماهه ش یهو رو صورتش دونه های قرمز و خشک زده یه چی شبیه اگزما فک کنم به ی ماده غذایی الرژی داشته چیکار کنم ک خوب بشه
- موز۱
سلام خسته نباشید من نوزاد هشت ماهه دارم میتونم موز هلو وزرد الو بهش بدم یامیوه های دیگه وزرده تخم مرغ بهش بدم ممنون از شما
- شربت نئوتادین
سلام اقای دکتردخترم ۲۰ ماهشه ۱۲ کیلو داره شربت نئوتادین چندسی سی بایدبدم وشربت استامینومن چندسی سی بدم ممنونم.
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- ویتامین d3
با سلام.ایا میشود بدون ازمایش به دختر ۶ سال و ۹ ماهه ویتامین d3۵۰۰۰ داد .با تشکر
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- زردی دست وپا کودک ۶ ساله
سلام روز بخیر فرزند ۶ ساله دارم چند وقتی هست دست وپاش یک دفعه زرد میشه وبعد خوب میشه چشماش زرد نیست به دنیا آمده بود هم زردی داشت دکتر گفت باید بستری بشه ولی ما نکردیم درخانه درمان کردیم آیا نیازی هست به دکتر مراجعه کنیم یا خیر ممنونم راهنمایی کنید
- اب خوردن درحمام
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
- لرزش پا
سلام خسته نباشیدپسرم یک هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه دوسه روزه متوجه شدم وقتی سرپانگهش میدارم بعضی وقتها پای چپش یکم میلرزه برای امتحان بیشتروقتی حالت درازکش هستش دستم روکف پاش میزارم وفشارمیدم بازم همون حالت میلرزه لطفاراهنماییم کنید
- طریقمصرف شربت آزمایسین ۲۰۰
طریق مصرف شربت آزمایسین ۲۰۰ برای نوزاد ۳ ماه
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- سلام خسته نباشید بی زحمت قطره بی بی کر نواز دوماه چند سی سی باید بدم وزنش ۴ کیلو دویست
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم
- شب ادراری
پسرم ۹ سالشه و مدتی است دچار شب ادراری شده البته در طول روز هم زیاد آب می خوره هم زیاد ادرار میکنه ایا ممکنه تاثیر مولتی ویتامین باشه که الان چند هفته است که به اون میدیم باشه داریم به اون شربت لیکو زینک میدیم البته یک عادت بد هم داره کهاز کودکی به شکم می خوابه ممنون لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم مشکل پسرم را حل کنم

