Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- امپرازول
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک ب علت وزن پایین ب متخصص نوزاد مراجعه وشربت امپروزول ب میزان ۲ونیم سی سی روزی ۳بارتجویز کردن وگفتن هربا ۱ساعت قبل وبعدش ناشتا بلشه. ۳بار زیادنیس وبعدش ۱ساعت ناشتا؟
- بزرگی اندام تناسلی دختر
سلام . نوزاد ۶ ماه ام اندام تناسلی بزرگی داره و لابیا ماژور بهم چسبیده و کمی زاید روی اندام تناسلی داره
- جواب ازمایش
سلام اقای دکتر.دخترم ۵ سالشه،ازش ازمایش گرفتم گلبول سفیدش باید بین ۸ هزار تا ۱۰ هزار باشه ۱۲ هزاره،این مشکلی به وجود نمیاره؟.دور چشمشم یه کم کبوده و زینکشم کمه.ممنون میشم اگه پاسخ بدید
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- بالااوردن نوزاد
سلام وقت بخیر دخترم ۵ماهشه خیلی خیلی ناجور بالا میاره و شیر نمیخوره و داره لاغر میشه. وزنش ۶کیلو و۵۰۰گرم هست
- سرماخوردگی
کودکم نه ماهشه سرماخورده بینیش کیب شده نفسش بالانمیاد وخلط داره وبادست خیلی به صورت وبینیش میماله وخیلی بیقراری میکنه و نمیتونه خوب نفس بکشه
- با سلام دخترم ده ماه است دوسه روز یهو صورتش قرمز میشه ونمیتونه نفس بکشه
- سلام دخترم یک سالشه از تاب افتاده دماغش ضربه دیده ورم کرده .دکتر قطره ناپریزول داده ایا عواضی نداره
- قرص سفکسیم، وابله مرغان
دخترم ۴سالشه ۱۷کیلوچقدرشربت سفکسیم بخوره
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- پدی لاکت
سلام دختر من قطره پدی لاکت را تاکی باید بخور الان نزدیک چهار ماه بشه
- اسهال بر اثرتغییر شیر خشک
بخاطر عوض کردن شیر خشک نوزاد سه ماه و نیمه ام اسهال گرفت بیبلاک ال اف دادم بدتر شد عوض کردم پیپتی جونیور میخوره سیزده روز روزی دو تا یک بار دفع داره ابکی قهوه ای بدبو خس خس سینه داره می ترسم اسهالش شدید بشه .ایا همین شیر خشک و ادامه بدم یا نه تا کی و چند مدت ای شیر را بخورد اگر نه چ شیر خشکی بدم تا خوب بشود لطفا جواب بدهید
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- پسرم شربت ازیترمایسین هفت روزخوردهنوزسینه اش،خلت داره بایدچکارکنم
سلام پسرم چهل روزشه ازپانزده روزتاالان سینه اش صدای خرخر میده وهمش خلت بالامیاره وخوب نشدبایدچه شربتی بهش بدم
- تپل کردن
دورودنوازدم ۶شش ماهه ای دارم میخواهم تپل شه چیزی هایی بایدبخورم نوازدپ وزن بگیرایامیشودآب سیب طبیعی به نوازدم خودم دهم در۶ماهگی
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- کبودی زیرچشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه زیر چشمش کبوده و پف داره خوابش اصلا خوب نیست۔۔۔ کم میخوابه۔۔۔ز چشماش موقع گریه کردن اشک میاد۔۔ علت کبودی و پف زیر چشماشو میخاستم بدونمشیرخشک میخوره با شیر مادر نفخ شکمشم زیاده۔۔

